printlogo


کد خبر: 164305تاریخ: 1395/7/7 00:00
اخبار

خداحافظی  مهدوی از بازی‌های ملی
پاسور دوم تیم‌ملی والیبال از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. به گزارش ایسنا، قبل از آغاز المپیک ۲۰۱۶ ریو برخی بازیکنان تیم‌ملی والیبال اعلام کردند قصد خداحافظی از تیم‌ملی را دارند. در این میان مهدوی پاسور دوم تیم‌ملی نیز اعلام کرد از تیم‌ملی خداحافظی می‌کند. به نظر می‌رسد او اولین بازیکنی است که تصمیم خود را عملی کرده است. در مراسمی که روز پنجشنبه برگزار می‌شود مهدوی به صورت رسمی از تیم‌ملی کناره‌گیری می‌کند.

واکنش بخش رسانه‌ای تیم‌ملی به خبر شکایت از کی‌روش
بخش رسانه‌ای تیم‌ملی فوتبال ایران به خبر شکایت فیفا از سرمربی تیم‌ملی واکنش نشان داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی انتشار خبر شکایت فدراسیون جهانی فوتبال از کارلوس کی‌روش، بخش رسانه‌ای تیم‌ملی نوشت: در نامه ارسالی از سوی فیفا به سایتی انگلیسی زبان و غیررسمی استناد شده که این سایت صحبت‌های سرمربی تیم‌ملی را به طور کامل به اشتباه روی خروجی خود قرار داده است، آن هم در شرایطی که رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی داخل کشور در روز هفدهم شهریور به طور کامل ابراز تعجب و صحبت‌های دلسوزانه کارلوس کی‌روش از انتخاب بنجامین ویلیامز برای قضاوت در دیدار ایران برابر ازبکستان را منعکس کردند.

ایران به فینال رسید
تیم ملی والیبال «ب» ایران با پیروزی مقابل ژاپن به فینال جام کنفدراسیون والیبال آسیا رسید. تیم‌ملی والیبال «ب» ایران با پیروزی 3 بر 2 مقابل ژاپن به فینال جام کنفدراسیون والیبال آسیا در تایلند رسید. شاگردان شهنازی در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 11 حریف را شکست دادند و در ست‌های دوم و چهارم 17 - 25 و 23 - 25 مغلوب ژاپن شدند. ملی‌پوشان ایران یک بار در دور مقدماتی موفق به شکست 3برصفر این تیم شده بودند.

سرپرست سازمان لیگ در بیمارستان بستری شد
علی کاظمی که چندی پیش به خاطر مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده بود، این بار به خاطر مشکل ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار گرفت. به گزارش مهر، کاظمی که پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از سوی وی به عنوان سرپرست سازمان لیگ انتخاب شد، دوشنبه شب و با تشخیص پزشک متخصص در بیمارستان بستری شد. بنا برتشخیص پزشکان، وی به دلیل مشکل ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و باید چند روزی را در بیمارستان سپری کند. با اعلام پزشک متخصص، علی کاظمی مشکل جدی ندارد و پس از مراقب‌های ویژه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

برنامه سفر پرسپولیس به شیراز مشخص شد
برنامه سفر تیم فوتبال پرسپولیس به شیراز برای رویارویی با تیم قشقایی در جام حذفی مشخص شد. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه اعلام شده، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه پس از انجام آخرین تمرین خود، ناهار را به اتفاق یکدیگر صرف می‌کنند و چنانچه پروازشان با تاخیر روبه‌رو نشود، ساعت ۱۷ به سمت شیراز پرواز خواهند کرد. برای بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس هم پرواز ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز جمعه در نظر گرفته شده است. سرخپوشان در اولین بازی خود در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۵ روز جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر به مصاف تیم قشقایی این شهر می‌روند.

 آخرین وضعیت اشکان دژاگه از دید روزنامه قطری
یک روزنامه قطری اعلام کرد احتمال ادامه همکاری اشکان دژاگه با باشگاه العربی وجود دارد. روزنامه «العرب» در گزارشی اعلام کرد «پائولینو» مهاجم برزیلی به خاطر شدت مصدومیت قطعا از لیست باشگاه العربی کنار گذاشته خواهد شد. این روزنامه در ادامه به بررسی گزینه‌های جانشینی پرداخته و نوشته است: «با خبر شدیم که باشگاه در انتظار نظر سرمربی اروگوئه‌ای برای جذب یک بازیکن جدید در خط وسط و خط حمله است. بعضی از پیشنهادات حاکی از استفاده از اشکان دژاگه است که در حال حاضر مراحل درمان خود را بعد از مصدومیت پایش طی می‌کند و به بازگشت به تمرینات نزدیک شده است».


Page Generated in 0/0074 sec