printlogo


کد خبر: 164320تاریخ: 1395/7/7 00:00
کوتاه و گویا

  بهزاد تیمورپور، سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، از برگزاری دومین دوره جام شهدای رسانه در رشته «تیراندازی» توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با همکاری فدراسیون تیراندازی، در 11 مهرماه خبر داد و افزود: این مسابقات در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی ویژه اصحاب رسانه در 2 گروه خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.
  هادی صادقی، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران، از اتمام بهسازی و ساماندهی راسته ماهی‌فروشان در منطقه 12 خبر داد و گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در این راسته در همخوانی و همراهی با زیبایی مسجد سپهسالار صورت گرفته است.
  حمید بهبودی، دبیرجشنواره کودک منطقه مرکزی تهران، از برگزاری جشن روز کودک همزمان با روز جهانی کودک در فرهنگسرای شفق خبر داد.
  منصور نویریان، قائم‌مقام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در دیدار با هیأتی از مدیران مؤسسه دوچرخه‌سواری هلند گفت: توسعه حمل‌ونقل پاک با محوریت دوچرخه‌سواری، از سیاست‌های جدی مدیریت شهری در تهران است.
  محمدرضا واعظ‌مهدوی، معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه با ارسال  تقدیرنامه‌ای، از حمیدرضا کفاش، رئیس سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری اردوی ملی اعضا و مربیان پیشتاز و فرزانه کشور تقدیر و تشکر کرد.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهرماه در پایتخت اظهار داشت: طی تفاهمنامه‌ای که با مرکز آمار به امضا رسانده‌ایم مسؤولیت ستاد اجرایی سرشماری در شهر تهران برعهده شهرداری تهران است و ستاد اجرایی سرشماری در مناطق بیست‌ودوگانه پایتخت راه‌اندازی شده است.
  علی حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های دوران بلوغ در مدارس سطح این منطقه خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها از تاریخ 10مهر تا 25 آبان‌ماه برگزار می‌شود.
  لیلا کفاش‌زاده، مسؤول دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه کودکان سمنانی با شرکت در کارگاه‌های گوناگون جشنواره البرز با میراث فرهنگی آشنا شدند، بیان داشت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با فرهنگ استان‌های حوزه کوه البرز بود که دفتر کودک‌ونوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی با همکاری گروه ترویج کتابخوانی شورای کتاب کودک مسؤولیت بخش کارگاهی مربوط به کودکان این جشنواره را بر عهده داشتند.
  داوود کیانیان، نمایشنامه‌نویس همزمان با برگزاری هفدهمین جشنواره‌ نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان بیان داشت: جشنواره نمایش عروسکی کانون نیازمند حضور فعالان حرفه‌ای تئاتر عروسکی و در عین حال خروج از شکل مسابقه‌ای و رقابتی است.
  غلام‌حیدر ابراهیم‌بای‌سلامی، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: این همایش روزهای ١١ و ١٢ مهرماه با حضور فعالان عرصه گردشگری، هلدینگ‌های بزرگ ساختمانی بین‌المللی و بانک‌ها و مؤسسات مالی و هتل‌سازان و سرمایه‌گذاران عرصه ساخت‌وساز داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0057 sec