printlogo


کد خبر: 164327تاریخ: 1395/7/7 00:00
سرخط خبر

 در اجرای مرحله ششم طرح اهدای اسناد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان گلستان، 2 هزار و 200 فقره سند املاک به محرومان و واجدان شرایط منطقه رامیان اهدا می‌شود.
 حسین حبیبی، دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران از مسکوت ماندن لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 رئیس مجلس گفت: ۱۴ یا ۱۵ مورد اشکال در الگوی جدید قراردادهای نفتی وجود داشت که دولت در 2 مصوبه آنها را اصلاح کرد.
 رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تاکنون وجوه مربوط به ۹۰ درصد از حساب‌های مردم در تعاونی ثامن‌الحجج پرداخت شده و بیش از ۹۹ درصد حساب‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از شروع طرح بازرسی ویژه آبلیموها در بازار خبر داد و گفت: در این طرح ۹ برند همنوش، رازقی، برجیس، می‌گلی، مجید، حکیم، بهینه‌نوش، عدالت و رازک که آبلیموی دارای پروانه استاندارد در بسته‌بندی‌های بالای 2 لیتر را در بازار عرضه می‌کردند، شناسایی و توقیف شدند.
 وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به توقف واردات گازوئیل گفت: در حال حاضر صرفه‌جویی مناسبی در مصرف گازوئیل انجام می‌شود به‌گونه‌ای که امکان صادرات روزانه ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل را داریم.
 حسین سلاح‌ورزی، قائم‌مقام دبیر کمیته ماده 76  گفت: در نشست کمیته ماده 76 شرایط ممنوع‌الخروجی بدهکاران بخش خصوصی مطرح شد و فعالان اقتصادی خواستند که مطابق با بخشنامه بانک مرکزی در این‌باره عمل شود.


Page Generated in 0/0044 sec