printlogo


کد خبر: 164429تاریخ: 1395/7/10 00:00
برخورد 2 دستگاه وانت با 14 کشته

گروه اجتماعی:‌ معاون عملیات سازمان امداد و نجات از کشته شدن 14 مسافر و مصدومیت 11 نفر به دلیل برخورد 2 دستگاه تویوتا وانت با یکدیگر خبر داد. شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به تصادف مرگبار 2 دستگاه خودروی تویوتا وانت در سیستان و بلوچستان به فارس گفت: این حادثه ساعت 8:50 صبح روز پنجشنبه در کیلومتر 105 محور سراوان- خاش به وقوع پیوسته است. وی افزود: بر اثر این حادثه 14 مسافر جان خود را از دست داده و 11 نفر مصدوم شدند. معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: سرنشینان خودروها اتباع غیرقانونی افغانستانی بوده‌اند.
35 مجروح در حادثه واژگونی اتوبوس
واژگونی اتوبوس در چناران مشهد 35  مصدوم بر جا گذاشت.
پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور درباره این حادثه بیان داشت: ساعت 6:26 روز جمعه پس از تماس با اورژانس مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور چناران مشهد تقاطع کمربندی سبز، 6 پایگاه زمینی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و کمتر از 9 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند. سرپرست اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت 35 نفر در این حادثه افزود: 19 نفر از مصدومان به بیمارستان طالقانی، 3 مصدوم به بیمارستان هاشمی‌نژاد و 13 نفر به بیمارستان شهید کامیاب به‌وسیله آمبولانس‌های اورژانس منتقل شدند. وی یادآور شد:
22 نفر از مصدومان حادثه خانم و 13 نفر آقا بودند که از بین مصدومان، راننده اتوبوس در بخش  ICU بیمارستان طالقانی مشهد بستری است، 3 نفر در بخش تخصصی و مابقی مصدومان در اورژانس‌های بیمارستانی با وضعیت مناسبی تحت مراقبت قرار دارند.
سرقت مسلحانه از یک بانک در پایتخت
سارق مسلح موتورسوار به بانک کارآفرین واقع در فرمانیه دستبرد زد. ظهر روز پنجشنبه راکب یک موتوسیکلت با در دست داشتن اسلحه‌ای وارد بانک کارآفرین شعبه دزاشیب تهران شد و به تهدید کارکنان بانک پرداخت. براساس این گزارش، این فرد دقایقی پس از ورود به بانک و در ادامه تهدیدات خود، تنها توانست کمتر از
2 میلیون تومان اخاذی کرده و از محل متواری شود. گفتنی است، تحقیقات پلیس برای شناسایی این سارق آغاز شده و پرونده در اداره کل آگاهی در حال پیگیری است.
پاتک پلیس به 35 باند سرقت
علاوه بر این پلیس در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه 153 سارق را در قالب 35 باند سرقت دستگیر کرد. سردار کریمی، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری153 سارق در عملیات پلیس و متلاشی شدن 35 باند سرقت  عنوان کرد: 61 درصد از دستگیرشدگان سابقه کیفری دارند به‌گونه‌ای که برخی از آنها در دوره مرخصی زندان مرتکب سرقت شده بودند. کریمی افزود: در میان بازداشت‌شدگان تعدادی تحت عنوان مامور سرقت می‌کردند. وی درباره حوزه فعالیت این افراد خاطرنشان کرد: این افراد در سطح پایتخت فعالیت داشتند اما عمده اقداماتشان در جنوب و حاشیه پایتخت بوده است.  جانشین فرمانده انتظامی تهران اظهار داشت: 17 باند از این مجموعه  در حوزه زورگیری،‌ کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی فعال بودند. سردار کریمی تصریح کرد: با دستور دادستان تهران، دادیاران و بازپرسان مرتبط، احکام قاطعی درباره افراد دستگیر شده اعمال می‌کنند.


Page Generated in 0/0050 sec