printlogo


کد خبر: 164439تاریخ: 1395/7/10 00:00
رویدادها

رئیس رسانه ملی در اجلاسیه پیرغلامان حسینی:
اگر حماسه حسین(ع) نبود  جوانان از دست رفته بودند
رئیس سازمان صداوسیما در اختتامیه اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: امام حسین(ع) مدافع حقیقی ولایت بود و به برکت حسین می‌توانیم ولایت حقه الهی را در این مرز و بوم قدرت دهیم و طاغوت را شکست دهیم.
به گزارش نسیم، عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی در مراسم اختتامیه چهاردهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد، گفت: برگزاری اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی، سنتی حسنه برای تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی است و حماسه حسینی حماسه خداست و حماسه اخلاص و عشق ورزیدن و فداکاری در راه خداست و حسین خون و غیرت و محبوب خداست. وی تصریح کرد: در زمانه فعلی که نظام سلطه منطقه ما را به آتش کشیده، به لطف خدا و امام حسین(ع) جنگ آنها شکست خورده اما دشمنان دست بردار نیستند و استکبار تمام منطقه را ناامن کرده که به برکت امام حسین سرکوب خواهند شد. علی‌عسکری تصریح کرد: استکبار جنگ نابرابر فرهنگی را در برابر ایران ایجاد کرده که در این جنگ هم با حماسه حسینی منهدم خواهند شد و اگر حماسه حسین نبود امروز بسیاری از جوانان ما در فتنه، فریب خورده و بی‌اخلاقی که در جامعه از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌شود، از دست رفته بودند. رئیس سازمان صداوسیما اظهار داشت: مداحان حسینی که این حماسه بزرگ را روایت‌گری می‌کنند، موجب بصیرت‌افزایی در جامعه می‌شوند.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با انتقاد از کنسرت در قم:
نباید در این موضوع سکوت کنید
یکی از مراجع تقلید برخورد جدی با برگزارکنندگان کنسرت در قم را خواستار شد و گفت: ‌حرمت قم باید حفظ شود و نباید در این موضوع سکوت کنید.  به گزارش نسیم، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار دبیرکل ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر کشور و مسؤولان ستاد قم برخورد جدی با برگزارکنندگان کنسرت در قم را خواستار شد. وی تاکید کرد:‌ حرمت قم باید حفظ شود و نباید در این موضوع سکوت کنید. این مرجع تقلید تاکید کرد: با اجرای مجالس موسیقی و کنسرت قلب امام زمان علیه‌السلام متاثر می‌شود و شما آمران به معروف با مقابله و جلوگیری از این منکر بزرگ موجبات خرسندی امام زمان(عج) را فراهم آورید.

نشر پراکنده ۱۰ کتاب جدید به بازار کتاب فرستاد
10عنوان کتاب از تولیدات «انتشارات پراکنده» در دفتر انجمن قلم ایران شعبه خرم‌آباد رونمایی شد.  به گزارش فارس، به مناسبت هفته دفاع‌مقدس از 10 عنوان کتاب از تولیدات «انتشارات پراکنده» با حضور نویسندگان، مسؤولان و جمعی از خانواده‌‌های شهدا در دفتر انجمن قلم ایران شعبه خرم‌آباد رونمایی شد. «الفبای آزادگی»، «شجاع نبرد»، «ایستاده‌‌تر از کوه»، «رسول آفتاب»، «مثنوی فلاخن و شمشیر»، «آرزوی محمدجهان» و «به روایت...» کتاب‌هایی است که از این انتشارات به چاپ رسیده‌. همچنین «نگاره‌های ماندگار» و «قاب‌های آسمانی» عناوین 2 آلبوم از تصاویر دفاع‌مقدس است که به روایت مصور خاطرات و فعالیت‌های مردم و رزمندگان دوران دفاع‌مقدس پرداخته ‌است. «چهل‌چراغ» نیز مجموعه‌ای نفیس از شاعران رباعی‌سرای دفاع‌مقدس نظیر جلیل صفربیگی، بهروز سپیدنامه، سعید حدادیان، قیصر امین‌‌پور، رضا اسماعیلی، محمدتقی عزیزیان، وحید اشجع، محمدعلی ساکی و... است که به انضمام وصایای شهدا به صورت خوشنویسی و چاپ گلاسه از سوی نشر پراکنده منتشر شده است.  

حسین شاهمرادی سرپرست مرکز رسانه‌ای شیرازه شد
حسین شاهمرادی به عنوان سرپرست تازه مرکز رسانه‌ای شیرازه معرفی شد.  به گزارش مهر، حسین شاهمرادی به عنوان سرپرست جدید مرکز رسانه‌ای شیرازه معرفی شد. مرکز رسانه‌ای شیرازه وابسته به مجمع ناشران انقلاب اسلامی بوده و برنامه‌های خود را در زمینه برندسازی و نیز اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی برای معرفی آثار ناشران در رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری به اجرا می‌رساند. شیرازه همچنین در حال حاضر مسؤولیت برگزاری چهارمین دوره مسابقه کتاب و زندگی با محوریت کتاب «رویای نیمه‌شب» را برعهده دارد. پیش از شاهمرادی، احمد ذوعلم به مدت 4 سال عهده‌دار مدیریت مجموعه شیرازه بود.


Page Generated in 0/0052 sec