printlogo


کد خبر: 164444تاریخ: 1395/7/10 00:00
اخبار

شگفتی جام حذفی رقم خورد
قشقایی پرسپولیس را حذف کرد
تیم فوتبال قشقایی دسته دومی در ضربات پنالتی موفق شد از سد پرسپولیس بگذرد.جدال تیم‌های قشقایی و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی که پس از 120 دقیقه به تساوی کشیده بود در ضربات پنالتی به سود تیم قشقایی به پایان رسید. گل قشقایی را محمد جواد زارعی به ثمر رساند و پریموف هم برای پرسپولیس گلزنی کرد. پنالتی‌های قشقایی را محمدجواد زارعی، مسعود چابک، رضوی، مرادی، شریف‌زاده و مهدی شیری به گل تبدیل کردند و مسعود اسدی هم نتوانست پنالتی‌ خود را تبدیل به گل کند. برای پرسپولیس هم حسین ماهینی، احمد نوراللهی، پریموف، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده گلزنی کردند و کمال کامیابی‌نیا و زاهدی هم نتوانستند پنالتی خود را تبدیل به گل کنند. با این نتیجه تیم قشقایی در مرحله بعد به مصاف برق نوین شیراز خواهد رفت. نکته بارز این بازی ضعف مفرط بازیکنان ذخیره پرسپولیس بود و نشان داده شد بدون ملی‌پوشان، برانکو توان عبور از تیم دسته دومی را هم ندارد. دروازه‌بان خارجی پرسپولیس طی یک رکورد جالب و تاریخی همه ضربات پنالتی را خلاف جهت رفت و تنها پنالتی گل نشده قشقایی به تیر دروازه خورد.

شکایت ایران از داور قرقیزستانی فوتسال به فیفا
تیم‌ملی فوتسال ایران از داور قرقیزستانی بازی با روسیه به فیفا شکایت کرد.
به گزارش ایسنا، مسؤولان تیم‌ملی فوتسال ایران در کلمبیا نامه‌ اعتراضی به عملکرد نوردین بکوف، داور قرقیزستانی را تنظیم و به فیفا تحویل دادند. در این نامه به چند مورد از قضاوت‌های شبهه‌انگیز داور قرقیزستانی اشاره شده است. صحنه گل دوم روسیه یکی از اصلی‌ترین مواردی است که تیم‌ملی ایران به آن معترض است. همچنین اخطار نگرفتن بازیکن روسیه به دلیل خطای شدید روی محمد کشاورز که منجر به مصدومیت او شد از دیگر موارد است. تیم‌ملی فوتسال ایران امروز شنبه  از 20:30 در دیدار رده‌بندی به مصاف پرتغال می‌رود.

مراسم سالگرد هادی نوروزی زیر بارش شدید باران برگزار شد
نخستین مراسم سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس زیر بارش شدید باران بر سر مزار وی با حضور تعدادی از همبازیان وی و پیشکسوتان فوتبال برگزار شد. نخستین سالگرد هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس دیروز جمعه ساعت 15:24 در روستای کپورچال و بر سر مزار وی برگزار شد. مصطفی قنبرپور و تعدادی از کارمندان باشگاه به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در این مراسم حضور پیدا کردند. غلامرضا بهروان، رضا نورمحمدی، مهرداد کفشگری، مهرداد میناوند، فرشاد پیوس، بهزاد دادش‌زاده، مرتضی کرمانی‌مقدم، محسن آشوری، امیرحسین فشنگچی، محمد عباس‌زاده، مرتضی فنونی‌زاده، پژمان نوری، حنیف عمران‌زاده و علیرضا مرزبان به همراه مالک باشگاه خونه به خونه بابل و تعدادی از مسؤولان شهر بابل از حاضران در این مراسم بودند. همچنین این مراسم با حضور چندهزار هوادار کاپیتان فقید پرسپولیس برگزار شد و هواداران یاد کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند. در اواخر برنامه باران شدید شروع به بارش کرد و باعث شد برنامه برای دقایقی بهم بخورد. از طرف باشگاه استقلال هم امیری در این مراسم حضور داشت همچنین مصطفی قنبرپور به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس و تعدادی از نمایندگان استان در این مراسم سخنرانی کرد.

حقیقی به دیدار کودکان محک رفت
علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم‌ملی ایران روز جمعه به دیدار کودکان مبتلا به سرطان محک رفت. علیرضا حقیقی، روز جمعه به دیدار کودکان محک رفت تا لحظات خوشی را برای آنها بسازد. کودکان محک که با دیدن حقیقی سر شوق آمده بودند، با او بر سر تیم محبوب‌شان بحث می‌کردند و عکس یادگاری می‌گرفتند. حقیقی که از یاوران قدیمی محک است، در این دیدار با کودکان محک بر سر قهرمانی‌شان شرط بست و قرار بر آن شد اگر آنها بتوانند غول سرطان را شکست دهند از او هدیه‌ای دریافت کنند. همچنین دروازه‌بان تیم‌ملی از پرسپولیسی‌‎های بستری در بیمارستان خواست بازیکن محبوب‌شان را به او معرفی کنند تا در نخستین فرصت پیراهنی با همان شماره را برای‌شان هدیه آورد. محک همواره پذیرای ورزشکاران و هنرمندانی است که دغدغه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را داشته و تلاش می‌کنند کودکان محک شادمانه‌تر مسیر درمان را سپری کنند.
 


Page Generated in 0/0044 sec