printlogo


کد خبر: 164461تاریخ: 1395/7/10 00:00
سرخط خبر

 قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت آسیا ابلاغ شد که براساس آن به دولت اجازه داده می‌شود در این بانک نسبت به پذیره‌نویسی تعداد ۱۵۸۰۸ سهم به ارزش حدود 58/1 میلیارد دلار اقدام کند.
 مبادلات تجاری ایران و ترکیه در 8 ماه نخست 2016 میلادی به 321/6 میلیارد دلار کاهش یافته است. ترکیه در این مدت 962/2 میلیارد دلار کالا از ایران وارد و 359/3 میلیارد دلار کالا صادر کرده است.
 قرار است ژاپن یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری بلاعوض در کاهش آب بدون درآمد شهر خوانسار به عنوان پایلوت بهره‌گیری از تکنولوژی ژاپنی داشته باشد.
 رئیس کل گمرک گفت: 2 تن از کارکنان گمرک پرویزخان در تبانی با صاحبان کارخانه‌ای تولیدی فرار مالیاتی ۱۰ میلیاردی رقم زدند.
 علی نورزاد، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با تاکید بر اینکه دستگیری کارگران در آزادراه
تهران- شمال شایعه است، گفت: ‌شرکت «ا» هیچ طلبی در آزادراه ندارد.
 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد واردکنندگان خودرو ملزم به رعایت ضوابط قیمت‌گذاری خودروهای سواری وارداتی هستند و مردم در صورت دیدن تخلفات می‌توانند با شماره تلفن 22058380 به اداره کل رسیدگی به تخلفات و امور تعزیرات خبر دهند.
 وزارت تعاون خبر داد با اجرای طرح کارا (کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان) ویژه مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از سال گذشته تاکنون بالغ بر ۴۰۴ هزار کارت برای جامعه هدف صادر شده است.
 سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از پیگیری بدهی شرکت‌های هواپیمایی توسط دستگاه‌های قضایی خبر داد.
 خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظفند تا ۱۰ سال پس از فروش آخرین دستگاه از هر مدل خودرو، خدمات تعمیر و تامین قطعات آن‌ را ارائه دهند.
 سرانجام پس از ماه‌ها نابسامانی در بازار، وزارت جهادکشاورزی تصمیم گرفت برای تعدیل قیمت، ۱۰ هزارتن برنج به قیمت هر کیلوگرم 4 هزار تومان و ۵ هزار تن شکر به قیمت هر کیلوگرم 2520 را روانه بازار کند.
 


Page Generated in 0/0049 sec