printlogo


کد خبر: 164569تاریخ: 1395/7/12 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های فنی اقتصادی ایران گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون بالغ بر 9 میلیارد دلار ضمانت برای سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی صادر شده است.
 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: دولت برای توسعه تجارت الکترونیک در واحدهای کوچک و متوسط با ارائه وام، ۶ درصد از هزینه دریافت وام این بنگاه‌ها را پرداخت و امکان بهره‌گیری از وام ۱۲ درصدی را برای آنها فراهم می‌کند.
 اتاق اصناف ایران اعلام کرد در شهریور امسال بخش میوه و مرکبات، تخم‌مرغ، قند و شکر و سیمان به طور میانگین از 2  تا 3  درصد افزایش تخلف داشته و بیشترین تخلفات مربوط به میوه و مرکبات، نان، تخم‌مرغ، گوشت مرغ، گوشت قرمز و در بخش خدمات مربوط به مشاوران املاک و آرایشگران بود.
 سامانه بانکی غیرنقدی در محل تلفن همگانی توسط مخابرات برای نخستین بار در کشور افتتاح شد. این دستگاه علاوه بر دارا بودن امکان انجام عملیات بانکی غیرنقدی می‌تواند در پرداخت قبض، دریافت شارژ و عرضه وای‌فای به کاربر کمک کند.
 رئیس هیات‌عامل صندوق توسعه ملی، موجودی این صندوق را ۶۸ میلیارد دلار عنوان کرد.
 معصومه ابراهیمی، مدیرکل دفتر حقوقی شرکت فرودگاه‌ها گفت: 3 ایرلاین بزرگ هنوز بدهکارند که خدمات رفاهی آنها را قطع می‌کنیم.
 علی وقف‌چی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت در خرید تضمینی ضعیف حرکت کرده و در قانون پیش‌بینی کرده‌ایم از این پس معادل نرخ روز سود بانکی بابت دیرکرد سود به کشاورزان بپردازد.
 


Page Generated in 0/0059 sec