printlogo


کد خبر: 164570تاریخ: 1395/7/12 00:00
اخبار

یک مدیر نجومی حکم گرفت
با برگزاری مجمع عمومی عادی، اعضای جدید هیات‌مدیره بانک اقتصاد نوین انتخاب شدند که در آن سیامک دولتی، مدیرعامل سابق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (که به علت نجومی بودن از کار برکنار شده بود) در ترکیب هیات‌مدیره جدید اقتصاد نوین جای گرفت. به گزارش بانک مردم، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت بانک اقتصاد نوین 10 مهر ماه سال ۹۵ تشکیل شد و اعضای هیات‌مدیره شرکت انتخاب شدند. با برگزاری این مجمع تغییراتی جدی در اعضای هیات‌مدیره شکل گرفت و هیات‌مدیره این بانک شلوغ‌تر شد.


شکایت از قراردادهای نفتی به دیوان عدالت اداری
سازمان بسیج حقوقدانان دادخواست ابطال و صدور دستور توقف فوری را درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی تقدیم دیوان عدالت اداری کرد.  به گزارش خبرگزاری بسیج، در این دادخواست مستندات 4 مغایرت قانونی و 4 مغایرت شرعی در قراردادهای جدید نفتی ارائه شده است. دیوان عدالت اداری این دادخواست را به ثبت رساند و پیش‌بینی می‌شود این شکایت در دستور کار این نهاد قضایی قرار گیرد. طبق نظر کارشناسان اقتصادی قراردادهای جدید نفتی دارای اشکالات فراوانی است و  بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس با برشمردن 6 اشکال مبنایی درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی، از ایشان خواسته‌اند با اصلاح این اشکالات جلوی بسته شدن هر قراردادی بر این مبنا را بگیرند.


استعلام سریال گوشی همراه وارداتی
گمرک ایران در اطلاعیه‌ای نحوه استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه وارداتی (IMEI) را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه فقط از راه سامانه پیامکی 30008887 یا پیوند مخصوص استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه وارداتی که در سایت رسمی گمرک www.irica.ir قرار داده شده، امکان‌پذیر است. برای استعلام باید شماره شناسه 15رقمی گوشی تلفن همراه به شماره پیامک یا پیوند مخصوص استعلام ارسال شود که پیامکی درباره ثبت یا عدم ثبت شناسه استعلام شده از پنجره واحد تجاری گمرک ارسال می‌شود. امکان استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراهی که از ابتدای سال‌جاری به صورت رسمی وارد کشور شده هم‌اکنون از راه سامانه استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه وجود دارد. ارائه شناسه بین‌المللی گوشی‌های تلفن همراه توسط واردکنندگان در گمرک الزامی شده و همه دستگا‌ه‌های موبایل دارای قابلیت اتصال به شبکه مخابراتی GSM، دارای این کد 15 رقمی مختص به خود هستند.


Page Generated in 0/0050 sec