printlogo


کد خبر: 164580تاریخ: 1395/7/12 00:00
کوتاه و گویا


 عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 2 از رنگ‌آمیزی و بهسازی 60 فلاورباکس در محلات کوی فراز، پرواز و فرحزاد خبر داد. همچنین حبیب‌الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به فضاسازی محیطی برای ماه محرم در قلب تهران، گفت: براساس سیاست‌های شهرداری مرکز مراسم سیاهپوشان برای کل شهر تهران اتفاق خواهد افتاد و نمای شهر رنگ مشکی به خود می‌گیرد.
 به گفته غلامحسین ادب، رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 13، همزمان با روز جهانی سالمندان، جشن لبخند سپید با مشارکت اداره سلامت شهرداری منطقه 13 ویژه جهاندیدگان در مجتمع فرهنگی- هنری کوثر برگزار شد.
 ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به ابلاغ بخشنامه مستندنگاری پروژه‌های شاخص شهرداری تهران، گفت: دسترسی همگان به کتب مستندنگاری پروژه‌های شاخص شهرداری تهران فراهم است.
 حسینعلی کاوش، سرپرست چهارمین فصل کاوش‌های باستان‌‌شناسی و برنامه آموزشی تپه طالب‌خان2(یلدا) سیستان، کاوش پیکرک انسان شنل‌پوش را مهم‌ترین کشف چهارمین فصل از کاوش‌های باستان‌شناسی در این تپه اعلام کرد و افزود: فضاهای معماری، کوره پخت سفال، زباله‌دان باستانی، مهر‌های مسطح، پیکرک‌های انسانی و حیوانی منحصربه‌فرد از دیگر یافته‌های کاوش در تپه یلدا هستند.
 سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیـت هلال‌احمر، با اشاره به اینکه برنامه 10‍‌ساله جمعیت هلال‌احمر با توجه به سند راهبردی مصوب شورایعالی این جمعیت تدوین شده است، عنوان کرد: در این برنامه آینده نگارانه، سطح اثرپذیری جمعیت هلال‌احمر با توجه به موضوع فعالیت‌ها و اهداف راهبردی در 10 سال آینده تعیین شده و اهداف راهبردی و برنامه جامع با 9 هدف و در 4 حیطه به تصویب رسیده است.
 پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور، در نخستین کارگاه پدافند غیرعامل در حوزه شناسایی زیرساخت‌ها و اولویت مراکز وزارت بهداشت اظهار داشت: تلاش‌های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل قابل تحسین است اما کافی نیست و لازم است در همین راستا برنامه‌های نظام‌مند و گوناگونی را در دانشگاه‌ها، حوزه‌های بهداشت و درمان و تمام حوزه‌های مرتبط با سطح‌بندی مناسب به پیش ببریم.
 مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه حدود
۱۵ هزار نفر در حوزه گل و گیاه فعالیت می‌کنند، گفت: بازدید بیش از 2 میلیون نفر از نمایشگاه فصلی گل و گیاه عاملی برای استمرار آن است.
 کتاب «سیاه‌نمایی یا جاذبه» به قلم غلامرضا محمدی مهر، دوشنبه 12 مهر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با حضور شاپور عظیمی، سعید قطبی‌زاده و سیدذکریا هاشمی، رونمایی، نقد و بررسی می‌شود.


Page Generated in 0/0061 sec