printlogo


کد خبر: 164596تاریخ: 1395/7/12 00:00
اخبار

با شکست برابر عراق در ضربات پنالتی
نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شدند
تیم فوتبال نوجوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر عراق شکست خورد و نایب قهرمان قاره کهن شد. دیدار فینال رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا عصر روز یکشنبه بین تیم‌های ایران و عراق در هند برگزار شد که 2 تیم در 90 دقیقه معمول بازی به تساوی بدون گل رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در این ضربات تیم عراق ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد. در این دیدار بازیکنان تیم ایران تلاش زیادی کردند تا بتوانند در نیمه اول به گل برسند اما حریف عراقی نمایش بهتری داشت و در چندین موقعیت تا آستانه باز کردن دروازه ایران پیش رفت. عراقی‌ها در نیمه دوم هم نمایش بهتری نسبت به تیم ایران داشتند و 2 بار توپ را به تیر دروازه زدند و در چند موقعیت هم تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند. این در حالی بود که بازیکنان تیم ایران نمایش هجومی و زیبایی نداشتند و بیشتر به دفاع می‌پرداختند. در دقایق پایانی ملی‌پوشان زیر ۱۶ سال ایران این فرصت را داشتند که به گل برتری برسند اما به نظر می‌رسید بدن بازیکنان به واسطه برگزاری بازی‌های قبلی تحلیل رفته بود و انرژی لازم برای رسیدن به دروازه حریف را نداشتند تا در نهایت این بازی در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد و 2 تیم مستقیم سراغ ضربات پنالتی بروند. تاریخ فوتبال ایران پر از شکست در ضربات پنالتی است و این هم یک ناکامی دیگر اضافه بر قبلی‌ها.


فهرست تیم‌ملی منتشر شد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران فهرست این تیم برای 2 بازی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی را اعلام کرد.  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در پیامی نوشته است: فهرست بازیکنان حاضر در تیم‌ملی فوتبال پیش از 2 بازی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی:
دروازه‌بان‌ها (٣): علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری
مدافعان کناری (٤): وریا غفوری، رامین رضاییان، میلاد محمدی و سعید آقایی
مدافعان مرکزی (٤): سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، عزت‌الله پورقاز و محمد انصاری
هافبک‌های میانی (٤): احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی
مهاجمان کناری (٤): مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و وحید امیری
هافبک‌های هجومی (٣): سروش رفیعی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی
مهاجمان نوک (٣): رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد
سرمربی تیم‌ملی در ادامه نوشته است: اکنون زمان ادامه کار است. زمان تبدیل غیرممکن به ممکن. بعد از برزیل، اکنون زمان این است که تیم‌ملی ایران برای حضوری تاریخی در دومین جام‌جهانی پیاپی بجنگد. ما با رقبای اصلی‌مان رودررو هستیم. اکنون وقتش است. اکنون زمان فراگیر شدن حمایت‌ها از این تیم است. ما می‌دانیم که می‌توانیم روی تک‌تک شما حساب کنیم.

توافق مدافع پرسپولیس با یک تیم استرالیایی
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از سفر به استرالیا دیگر به ایران بازنگشته، با یک تیم از کشورش به توافق رسیده است. آنتونی گولچ، مدافع دورگه استرالیایی- کروات اول فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد اما شرایط به دلخواه این بازیکن پیش نرفت و وی در ۷ هفته ابتدایی، لیگ را از روی سکوها تماشا کرد و جایی حتی در فهرست ۱۸ نفره برانکو نیز نداشت. گولچ طبق هماهنگی با باشگاه به مرخصی 4 روزه رفت اما همین شرایط باعث شد وی فکر بازگشت به ایران را نکند و در کشورش ماندگار شود.  خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که وی پس از بازگشت به استرالیا با یک تیم از این کشور به توافق رسیده است. یکی از بازیکنان پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با این مدافع استرالیایی دارد در این باره گفت: طبق آخرین صحبت‌هایی که با آنتونی داشتم او با یک تیم استرالیایی به توافق رسیده و قصد دارد این فصل در تیم جدیدی بازی کند. باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این اتفاق چه خواهد بود و آیا از طریق مراجع قانونی جدایی بدون توافق این بازیکن را پیگیری خواهد کرد یا نه.
 


Page Generated in 0/0049 sec