printlogo


کد خبر: 164682تاریخ: 1395/7/14 00:00
اخبار

نا امنی ترکیه دلیل فسخ قرارداد والیبالیست ایرانی
بازیکن تیم والیبال ایران به دلیل شرایط نامناسب محل زندگی در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه، قراردادش را با تیم ترکیه‌ای فسخ کرد. به گزارش ایسنا، میکائیل تاجر، بازیکن 32 ساله والیبال ایران چند ماه پیش با تیم MSK Urfa ترکیه قهرمان لیگ این کشور به توافق رسید و با آنها قرارداد امضا کرد اما در روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت او به ایران شنیده شد تا اینکه در نهایت او قراردادش را با تیم ترکیه‌ای لغو کرد. این بازیکن بعد از بازگشت به ایران با تیم بازرگانی هاوش‌گنبد به توافق رسیده است. او از تیم شهرداری تبریز هم پیشنهاد داشت. میکائیل تاجر درباره علت ترک تیم ترکیه‌ای قبل از شروع مسابقه‌های لیگ این کشور گفت: تیم «یورفا» ابتدا این ایده را داشت که چندین بازیکن بزرگ را به تیمش اضافه کند تا بتواند جایی در میان 4 تیم برتر لیگ این کشور داشته باشد اما این اتفاق رخ نداده است. او در ادامه افزود: این باشگاه به تعهدات مالی خود هم عمل نکرد و به همین دلیل جلسه‌ای را با مسؤولان این تیم برگزار کردیم و با توافق قرارداد را فسخ کردیم. تاجر در پایان گفت: شرایط زندگی من در آنجا هم خیلی مناسب نبود. به دلیل اینکه محل زندگیم در مرز سوریه و ترکیه قرار داشت خانواده‌ام آرامش نداشتند و من هم تصمیم گرفتم به ایران برگردم.
 
لوبانف: شکست دادن ایران سخت است
دروازه‌بان تیم‌ملی ازبکستان گفت: بازی با ایران برای هر دو تیم از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار و بردن ایران سخت است. الکساندر لوبانف در گفت‌وگو با تسنیم، درباره بازی روز پنجشنبه ایران و ازبکستان اظهار داشت: این بازی برای ازبکستان و همچنین تیم ایران یک بازی بزرگ و فو‌ق‌العاده مهم است. نتیجه این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و ما می‌خواهیم برنده این دیدار باشیم تا همچنان صدرنشین گروه بمانیم. وی در واکنش به این سوال که آیا ازبکستان با بردی که در 2 بازی قبل خود کسب کرده می‌تواند ایران را هم شکست دهد، گفت: ایران تیم قدرتمندی است و از بازیکنان و مربیان توانمندی بهره می‌برد. فکر می‌کنم بردن تیم ایران سخت است. دروازه‌بان تیم‌ملی ازبکستان درباره اظهارات اخیر ایگور پانادیچ، مربی پیشینش در پرسپولیس مبنی بر اینکه لوبانف دروازه‌بان ضعیفی است و با کلی اضافه وزن به پرسپولیس آمد، تصریح کرد: در این‌باره حرفی ندارم و تمرکزم را روی بازی حساسی که با ایران  داریم، گذاشته‌ام.

مجتبی جباری باز هم مصدوم شد
ستاره سابق آبی‌پوشان پایتخت که در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کند با آسیب‌دیدگی مواجه شده اما هنوز زمان دوری او از میادین مشخص نیست. به نقل از الوطن، مجتبی جباری یکی از بازیکنان تاثیرگذار الاهلی به شمار می‌آید و چند سالی است در این تیم قطری بازی می‌کند. ستاره پیشین استقلال تهران در دیدار الاهلی با الشمال که با پیروزی 2 بر یک الشمال به پایان رسید با آسیب‌دیدگی مواجه شد. هنوز مدت دوری جباری از میادین مشخص نشده است. او روز دوشنبه در بیمارستان اسپایر قطر حاضر شد و قرار است بزودی گزارشی کامل از آسیب‌دیدگی این ستاره ایرانی در اختیار لوکا بوناچیچ، سرمربی الاهلی قرار گیرد. ستاره سابق آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری لیگ ستارگان قطر هم شروع خوبی با الاهلی داشت و توانست در همان دیدار نخست برای تیمش گلزنی کند تا ثابت شود دوران حضور او در لیگ ستارگان قطر هنوز به پایان نرسیده است و می‌تواند بازیکنی تاثیرگذار برای سبزپوشان قطری باشد.

کریستیانو: 10 سال دیگر از فوتبال خداحافظی می‌کنم
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید گفت به این زودی تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارد و ۱۰ سال دیگر این امر را محقق خواهد کرد. کریستیانو رونالدو اکنون ۳۱ ساله و امیدوار است فوتبال خود را یک دهه دیگر ادامه دهد. وی گفته است قصد ندارد به این زودی از فوتبال خداحافظی کند. این مهاجم در تیم منچستریونایتد ۲۹۱ بار به میدان رفت و ۱۱۸ گل زد. وی در رئال‌مادرید موفق شده در ۳۵۴ بازی ۳۶۷ گل به ثمر برساند. رونالدو به همراه منچستریونایتد 4 بار فاتح رقابت‌های لیگ برتر شد اما در لالیگا فقط یک‌بار قهرمان شده است. رونالدو 3 بار هم جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است. وی با پرتغال هم به عنوان قهرمانی یورو ۲۰۱۶ رسیده است. اما این مهاجم هنوز تشنه بازی است و با گفتن اینکه قصد دارد یک دهه دیگر بازی کند، این موضوع را نشان داده است. این بازیکن ۳۱ ساله گفت: زندگی فقط فوتبال نیست اگرچه فوتبال حس بزرگی برای من به حساب می‌آید. باید به آینده فکر کنم.


Page Generated in 0/0058 sec