printlogo


کد خبر: 164698تاریخ: 1395/7/14 00:00
دبیر‌کل خانه پرستار خبر داد
صدها فیش نجومی در وزارت بهداشت

گروه اجتماعی: دبیرکل خانه پرستار با اشاره به گزارش دیوان محاسبات درباره دریافتی‌های نامتعارف از وجود هزار فیش نجومی در وزارت بهداشت خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد شریفی‌مقدم، دبیرکل خانه پرستار درباره گزارش دیوان محاسبات اظهار داشت: پس از چند ماه کشمکش درباره پرداخت‌های غیرمتعارف، دیوان محاسبات  در صحن علنی مجلس گزارشی ارائه داد و برداشت عموم از این گزارش این بود که حدود 397 نفر به صورت ماهانه بیش از 20 میلیون تومان دریافتی داشته‌اند. دبیرکل خانه پرستار افزود: حال این پرسش مطرح است که این دریافتی‌ها فقط برای مدیران بررسی شده یا افرادی مانند اعضای هیات علمی نیز در این گروه قرار دارند. شریفی‌مقدم عنوان کرد: اگر ملاک بررسی همه پرداخت‌ها اعم از کارانه، حق هیات امنا و حق هیات علمی باشد بیش از یکهزار نفر در وزارت بهداشت بیشتر از
20 میلیون تومان و دریافتی غیرمتعارف دارند. به گفته وی، معوقه چند هزار میلیارد تومانی پزشکان نیز مبین این موضوع بوده که تنها 397 نفر دریافتی بیش از 20میلیون تومان ندارند. شریفی‌مقدم تصریح کرد: اگر مبنای این گزارش فقط گزارش مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی باشد باید راستی‌آزمایی شود و مراجع نظارتی آمارهای درست را بررسی کنند.


Page Generated in 0/0050 sec