printlogo


کد خبر: 164704تاریخ: 1395/7/14 00:00
کوتاه و گویا

  محمدحسین امید، سرپرست دانشگاه جامع علمی - کاربردی، با بیان اینکه بزودی نتایج سطح‌بندی مراکز این دانشگاه اعلام می‌شود، افزود: دستورالعمل مربوط به امور مدرسان مراکز علمی - کاربردی این دانشگاه برای تدریس مدرسان در پودمان‌ها و مقاطع گوناگون تحصیلی دانشگاه در حال تدوین است.
  جشنواره سراسری «علم و عامه» برای دومین سال پیاپی در هفته ترویج علم از
۱۵ الی ۲۰ آبان ۱۳۹۵ توسط موزه علوم و فناوری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.irstm.ir مراجعه کنند.
  معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران و موسسه خط زندگی در 5 ایستگاه صادقیه، امام‌خمینی(ره)، شهید بهشتی، تئاتر شهر و شهدا میزهای سلامت محور را برای انجام معاینه توسط پزشکان، مشاوره‌های تغذیه، روانشناسی و خود مراقبتی برپا کرده است.
  به گفته سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، این سازمان در حال حاضر در قالب ٩ هلدینگ به عرصه سرمایه‌گذاری و اقتصادی وارد شده است.
  فرهود حمیدی، شهردار منطقه 14 در آیین تجلیل از نفرات برتر المپیاد ورزشی فرزندان کارکنان شهرداری منطقه 14 هدف از برگزاری این مسابقات را گسترش و توسعه ورزش همگانی دانست و اظهار داشت: توسعه و گسترش ورزش همگانی باید در اولویت برنامه‌های خانواده بزرگ شهرداری تهران باشد.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، از اجرای الصاق کد ملک بر پلاک‌های آبی شناسایی املاک و مستغلات تهران با هدف به‌روزرسانی و مکان‌محور کردن اطلاعات شهرداری تهران خبر داد.
  امیرحسن جعفری‌ورامینی، قائم‌مقام توسعه و پایش محیط‌زیست ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، با اشاره به لزوم اهمیت مطالعات محیط‌زیستی پروژه‌های عمرانی شهر تهران گفت: پروژه‌های عمرانی شهر تهران قبل و حین اجرا و در زمان بهره‌برداری دارای مطالعات محیط‌زیستی هستند.
   علیرضا اسفراینی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 از نصب بنرهایی با مضمون پیام‌ها و شعارهای  ترافیکی در سطح منطقه خبرداد. همچنین به گفته سعید طلوعی شهردار منطقه 7  طرح ویژه لایروبی، رسوب‌برداری و نگهداری شبکه اصلی و فرعی مسیل‌ها، کانال‌ها و انهار در این منطقه تا قبل از شروع فصل بارندگی اجرا می‌شود.
  حسن اشرف‌اسلامی، مدیر موزه
«کودکان ما» در حاشیه نمایشگاه «کودک، صلح، میراث فرهنگی» بیان داشت: بهترین راه انتقال مفاهیم موزه‌ای به کودکان نمایش مشارکتی و همذات‌پنداری است.
  نشست «مسائل کودکان در معرض آسیب و خشونت (کودکان کار)»  14 مهرماه با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec