printlogo


کد خبر: 165744تاریخ: 1395/7/17 00:00
سرخط خبر

  منابع وابسته به اوپک اعلام کردند نشست غیررسمی وزیران نفت عربستان‌سعودی، ایران، عراق و روسیه این هفته در حاشیه کنفرانس بین‌المللی انرژی در استانبول برگزار خواهد شد.
  ولایت کمالوندی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی استان تهران گفت: اگرچه مرز باجگیران از سوی طرف ترکمنستانی باز شده اما از ورود وسایل نقلیه با بار بیش از ۲۰ تن جلوگیری می‌شود.
  گروهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی می‌تواند در اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران مانع ایجاد کند، از واشنگتن خواستند با درخواست ایران برای عضویت در این سازمان مخالفت کند.
  در ۸ ماه نخست 2016 میلادی 5/58 میلیون دلار کالا از ایران به آمریکا صادر و 5/108 میلیون دلار کالا از این کشور وارد ایران شد.
  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ایران به‌عنوان عضو شورای راهبری اداری اتحادیه پستی جهانی انتخاب شد.
  محمد ناظمی‌هرندی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: براثر سقوط کابین در فولاد مبارکه اصفهان، 2 نفر از کارگران فولاد مبارکه جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم است.
  نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، عازم واشنگتن شدند.
  معاون سازمان توسعه تجارت از پرداخت مشوق‌های صادراتی در صورت تامین منابع مالی تا ۲۹ مهر خبر داد.
  معاون وزیر ارتباطات از ارائه اینترنت به تمام زائران در مسیر حرکت به سمت کربلا خبر داد و گفت: سرعت اینترنت موبایل را ارزیابی می‌کنیم و 3 اپراتور تا فرارسیدن آن ایام 22 سایت نسل 3 و 4 در شهر مهران نصب می‌کنند.


Page Generated in 0/0049 sec