printlogo


کد خبر: 165754تاریخ: 1395/7/17 00:00
کوتاه و گویا

  ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در نمایشگاه عطر سیب با برگزاری غرفه کودک و محیط‌زیست و غرفه سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیستی نقش موثری در آموزش و فرهنگسازی مسائل و مباحث محیط‌زیستی ایفا کرد.
  عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 با اشاره به اجرای طرح فوریتی شهر، شهروند و شهرداری در منطقه 2 بیان داشت: با توجه به گذشت مدتی از اجرای طرح فوریتی شهر، شهروند و شهرداری در منطقه 2 نظارت و پیگیری برای اجرای بهینه تا پایان طرح در منطقه 2 ادامه خواهد داشت.
  مهدی عباسی، شهردار منطقه 17 در دیدار با خانواده جانباز و آزاده دفاع‌مقدس «حسن محمدی‌کرکانی» عنوان کرد: مدیریت شهری وجود چنین خانواده‌هایی را در منطقه یک ارزش می‌داند و افتخار ما این است که به اهالی دارالشهدای تهران خدمت می‌کنیم.
  عبدالرضا نجاریان، قائم‌مقام شهرداری منطقه 13 با اشاره به راه‌اندازی و استقرار دفتر ستاد اجرایی سرشماری در این منطقه از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ماموران سرشماری نفوس و مسکن خبر داد.
  مهرداد لاهوتی، ریاست فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی، در جلسه مشترک سازمان نوسازی با هیأت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی از عملکرد شهرداری تهران و سازمان نوسازی در رفع معضل بافت‌های فرسوده، تقدیر کرد.
  ابوالفضل پرپنجی، قائم‌مقام مدیر کل کمیته امداد استان تهران در مراسم اختتامیه جشنواره «جعبه کفش» اظهار داشت: این طرحِ هم‌دلانه یکی از بهترین طرح‌ها برای کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند بود که در ماه مهر برگزار شد.
  مانی جعفریان، قائم‌مقام شهرداری منطقه 6 از الصاق برچسب ویژه کد ملک برای خانه‌های قلب تهران در راستای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395خبر داد.
  نخستین نمایشگاه سبک زندگی سبز توسط خانه محیط‌زیست دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن دوستداران محیط زیست این دانشگاه و حمایت ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار در محل دانشگاه شریف برگزار شد.
  محسن رحیم‌نیا، دبیر اجرایی سی و سومین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران از برگزاری سی و سومین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران خبر داد و اظهار داشت: این گردهمایی علمی از ۲۷ تا ۳۰ مهر امسال در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار می‌شود.
  محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع آموزش‌های شهروندی در مترو، گفت: مسابقات عکاسی مترو هر ماه با یک موضوع مشخص برگزار می‌شود که رعایت حریم خط زرد مترو موضوع مسابقه مهر ماه است و علاقه‌مندان تا پایان این ماه می‌توانند عکس‌های خود را به شناسه تلگرام farhangimetro2@ ارسال کنند.
 


Page Generated in 0/0061 sec