printlogo


کد خبر: 165758تاریخ: 1395/7/17 00:00
اخبار

نمایش زیبایی‌های شمال در فیلم سینمایی «چهل کچل»
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چهل کچل» گفت: این فیلم سینمایی هم‌اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. فیلم سینمایی چهل کچل در جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.
به گزارش نسیم‌آنلاین، پروانه مرزبان عنوان کرد: مراحل فیلمبرداری این فیلم سینمایی چند وقتی است به پایان رسیده است، بر این اساس در حال حاضر در مرحله تدوین قرار داریم. بر این اساس فیلم سینمایی «چهل‌کچل» اساسا برای نمایش در جشنواره فیلم فجر ساخته شده است و قطعا در این دوره از جشنواره نمایش داده خواهد شد. مرزبان خاطرنشان کرد: زیبایی‌های استان مازندران در این فیلم سینمایی گنجانده شده است و مخاطبان با دیدن این فیلم خیلی خوب و به صورت ملموس زیبایی‌های این استان را مشاهده خواهند کرد. وی اضافه کرد: پژمان بازغی در این فیلم بازی فوق‌العاده‌ای را انجام داده است و با نقش‌هایی که تا امروز از او در همه فیلم‌های سینمایی دیده‌ایم متفاوت است.

ساخت سریالی با موضوع بنگاه‌های زودبازده
سریال «چرتکه» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی، کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی آرش قادری این روزها مرحله نگارش را سپری می‌کند. به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «چرتکه» از اوایل آبان ماه آغاز خواهد شد اما هنوز بازیگران اصلی این سریال مشخص نشده‌اند. «چرتکه» مضمونی کمدی - اجتماعی دارد که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای به مشکلات جوانان،‌حمایت از بنگاه‌های زودبازده، حمایت از تولید داخلی، مقابله با کالای درجه 6 چینی و... می‌پردازد. این سریال که قرار است اوایل سال آینده از شبکه 2 سیما پخش شود، روایت 10 کاراکتر اصلی است که در فضاهایی جدید قرار می‌گیرند.

فرخ‌نژاد و رادان حضور در «ساعت ۵ عصر» مدیری را تکذیب کردند
رسانه‌ها از ایفای نقش حمید فرخ‌نژاد و بهرام رادان در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری خبر دادند اما این دو بازیگر گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کردند. به گزارش تسنیم، مهران مدیری کارگردان شناخته‌شده تلویزیون در نشست خبری اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «ساعت 5 عصر» خبر از حضور سیامک انصاری در مقام بازیگر اصلی این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: 4 بازیگر دیگر در فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» ایفای نقش می‌کنند که یکی از آنها خودم هستم. حالا و پس از پایان تولید و پخش برنامه «دورهمی» مهران مدیری زمان بیشتری پیدا کرده تا مراحل پیش‌تولید فیلم سینمایی خود را با جدیت آغاز کند و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها برای اسامی این بازیگران آغاز شد که در جدیدترین این گمانه‌زنی‌ها از به توافق رسیدن بازیگرانی از جمله بهرام رادان و حمیدفرخ‌نژاد با مهران مدیری در این فیلم یاد شد. اما این بازیگران ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این توافقات، این گمانه‌زنی‌ها و حضور در فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» را مهران مدیری را تکذیب کردند.

محمد گلریز:
«من زنده‌ام» بهترین اثر در حوزه دفاع‌مقدس است
محمد گلریز، خواننده آثار انقلابی درباره بهترین کتاب دفاع مقدسی که خوانده است، گفت: از نظر بنده کتاب «من‌زنده‌ام» نوشته معصومه آباد یکی از بهترین آثار دفاع مقدسی در حوزه ادبیات و نشر است. به گزارش
«نسیم آنلاین»، محمد گلریز درباره این اثر افزود: کتاب «من‌زنده‌ام» به خوبی و زیبایی هر چه تمام‌تر، استقامت و پایداری زنان ایرانی را در شرایط سخت به تصویر می‌کشد و  اینکه زنان ایرانی نجابت و عصمت خود را تحت هر شرایطی حفظ می‌کنند و با صبر و بردباری می‌توانند بر همه مشکلات سخت غلبه کنند را به خوبی روایت کرده است. وی ادامه داد: از آنجا که آثار چندان درخشانی درباره حضور مقاوم زنان در دوران دفاع مقدس منتشر نشده است، انتشار چندین باره این کتاب می‌تواند اتفاق خوبی را برای ادبیات دفاع مقدس رقم بزند. این خواننده در پایان گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم نهادهای متولی با ترجمه چنین آثار شاخصی به چند زبان زنده دنیا و پخش حرفه‌ای آن در میان متفکران و محققان خارجی، زمینه را برای ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی در سایر کشورها فراهم کنند.


Page Generated in 0/0048 sec