printlogo


کد خبر: 165759تاریخ: 1395/7/17 00:00
رویدادها

رضا رویگری:
در هیأت امام حسین(ع) بزرگ شده‌ام
رضا رویگری از تعلق‌خاطر خود به هیات‌های امام حسین(ع) گفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر با اشاره به ارادت قلبی خود به امام حسین(ع) گفت: ایام سوگواری محرم و بویژه روز عاشورا برایم معنایی خاص و مفهوم مقدسی دارد.  وی افزود: برای من هم مثل همه شیعیان، روزهای محرم و بویژه تاسوعا و عاشورا بسیار مهم و مقدس است. ارادت قلبی به امام حسین(ع) دارم و در این ایام حس و حال خاصی را تجربه می‌کنم. فکر می‌کنم همه شیعیان در این ایام اینگونه هستند.   رویگری اظهار داشت: من هم از بچگی در هیات‌ها و میان دسته‌های عزاداری بوده‌ام و در هیات عزاداری امام حسین(ع) بزرگ شده‌ام.  

چاپ مجدد کتاب «هفت جن»
رمان «هفت جن» که رمانی فانتزی در ژانر وحشت است برای چهارمین بار از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شد. به گزارش فارس، رمان «هفت جن» به قلم امید کوره‌چی از سوی نشر کتابستان معرفت به چاپ چهارم رسید. این اثر رمانی است که زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف موجودات ماورایی کرده و قدرت‌های بی‌مانندی را کسب کرده است، ولی از آنجا که نفسش همواره در طلب کسب قدرت‌های بیشتر است، پا در ورطه‌ای می‌گذارد که حوادث این داستان را رقم می‌زند. این کتاب از آن جهت ارزشمند بود که نویسنده به نظر دسترسی خوبی به مستندات داشته و از تصویرسازی‌های عوامانه در این فضا دوری کرده و تصاویری بدیع و نو به خواننده نشان می‌دهد و همین موجب یکتا شدن «هفت جن» از سایر آثاری است که در این موضوع نوشته شده است.

برادران محمودی سریال «سایه‌بان» را می‌سازند
برادران محمودی که با 2 فیلم سینمایی خود نماینده کشور افغانستان در اسکار بوده‌اند این روزها فیلمنامه یک سریال را در تلویزیون در دست بررسی دارند. به گزارش مهر،
«سایه بان» عنوان فیلمنامه‌ای است که مشترکا توسط سعید دولتخوانی و جمشید محمودی به نگارش در آمده و در صورت تایید تلویزیون به تولید می‌رسد. این مجموعه تلویزیونی را که در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای نگارش شده در صورت تایید رسانه ملی، جمشید محمودی کارگردانی می‌کند و نوید محمودی هم تهیه‌کننده آن خواهد بود. «سایه‌بان» در نگاه کلی به موضوع اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و حمایت از تولید ملی اشاره دارد و قصه جوانی است که نسبت به اعضای خانواده خود احساس مسؤولیت می‌کند و سعی دارد در مشکلاتی که برای دیگران پیش می‌آید یاری‌شان دهد. ازدواج جوانان، قاچاق محصولات پزشکی و دارویی و... از موضوعات حاشیه‌ای این مجموعه خواهد بود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی پیام‌های عاشورا
سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم و با هدف ترویج پیام‌ها و ارزش‌های قیام حضرت اباعبدالله علیه‌السلام مسابقه کتابخوانی پیام‌ها عاشورا را به صورت مجازی برگزار می‌کند. به گزارش تسنیم، سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران در ماه محرم مسابقه کتابخوانی پیام‌های عاشورا را برگزار می‌کند.   شهروندان می‌توانند فایل کتاب و سوالات مسابقه را از سایت کتابخانه‌های عمومی شهر تهران به نشانی
www.tlib.ir دریافت کنند. مهلت شرکت در مسابقه از 12 مهرماه همزمان با آغاز ماه محرم‌الحرام تا 30 آبان برابر با
اربعین حسینی است.

پخش سریال «علی‌البدل» در نوروز ۹۶
تهیه‌کننده «علی‌البدل» گفت: به احتمال زیاد این سریال در نوروز ۹۶ پخش می‌شود، ولی هنوز شبکه پخش کننده سریال مشخص نیست. به گزارش سینماپرس، الهام غفوری درباره سریال «علی‌البدل» گفت: در حال انجام مونتاژ سریال هستیم و تاکنون 7 تا 8 قسمت یا به عبارت دیگر 60 درصد از سریال مونتاژ شده است. وی ادامه داد: از آنجایی که ضرورتی برای پخش سریال نداریم، ترجیح دادیم بعد از انجام مونتاژ، کارهای مربوط به صداگذاری و موسیقی کار را انجام دهیم.
 


Page Generated in 0/0050 sec