printlogo


کد خبر: 165763تاریخ: 1395/7/17 00:00
اخبار

هتک حرمت به سنگ قبر بهزادی و مظلومی
سنگ قبر مرحوم  غلامحسین مظلومی و همایون بهزادی از سوی ناشناسان مورد هتک حرمت قرار گرفت. به گزارش  فارس، طی یکی دو روز اخیر مزار چند تن از پیشکسوتان ورزشی مورد هتک حرمت قرار گرفت و تصاویر سنگ قبر این عزیزان از سوی ناشناسان با رنگ مخدوش شد. در همین راستا  پس از پاشیدن رنگ به عکس مرحوم مظلومی، مزار همایون بهزادی پیشکسوت پرسپولیس هم در امان نماند و مورد هتاکی قرار گرفت. خانواده بهزادی که روز جمعه  بر سر مزار پیشکسوت پرسپولیس حاضر شدند دیدند سنگ مزار وی به وسیله رنگ مخدوش شده است.

دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان در دور برگشت یک روز زودتر برگزار شود
در انتظار پاسخ اینفانتینو
فدراسیون فوتبال ایران از فیفا درخواست کرده تا دیدار برگشت تیم‌های ملی ایران و ازبکستان یک روز زودتر برگزار شود. تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از هفته هشتم این رقابت‌ها در حالی قرار است 23 خرداد سال آینده به مصاف تیم ملی ازبکستان برود که شب این مسابقه نیز با یکی دیگر از مناسبات مذهبی کشورمان مطابق شده و این دیدار قرار است در شب اول قدر در ماه رمضان برگزار شود. بر همین اساس تیرماه امسال مهدی تاج در سفری که به مالزی داشت درباره تغییر زمان 2 دیدار با کره‌جنوبی و ازبکستان درخواست‌هایی را مطرح کرد که البته برای مسابقه با کره‌جنوبی این اقدامات مثمرثمر واقع نشده و این مسابقه در نهایت در شب عاشورا برگزار خواهد شد اما فدراسیون کشورمان حدود 7 ماه مانده به آغاز بازی دور برگشت ازبکستان از حالا اقدامات بین‌المللی خود را برای تغییر زمان دیدار با ازبکستان آغاز کرده است. بر همین اساس مقامات فدراسیون ایران چهارشنبه گذشته نامه جدیدی را در همین ارتباط تنظیم و برای فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کردند و در صورت موافقت آنها دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان به جای 23 خرداد 96 یک روز جلوتر آمده و در تاریخ 22 خرداد برگزار شود. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در فیفادی خرداد تیم‌های ملی فقط یک بازی رسمی را پشت سر خواهند گذاشت مشکلی برای جابه‌جایی زمان این دیدار وجود نداشته باشد و این دیدار یک روز زودتر برگزار خواهد شد.

تساوی عربستان و استرالیا در آخرین بازی هفته سوم
2 تیم عربستان و استرالیا در سومین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در آخرین دیدار از هفته سوم مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه، عربستان میزبان استرالیا بود که این دیدار در نهایت با تساوی 2 - 2  برای 2 تیم خاتمه یافت. برای عربستان در این بازی الجاسم و ناصر الشهرانی گلزنی کردند و گل‌های استرالیا را نیز ساینسبری و تامی جوریچ به ثمر رساندند. با این تساوی هر دو تیم 7امتیازی شدند و استرالیا در رتبه نخست و عربستان در رتبه دوم گروه قرار گرفت. پس از این 2 تیم امارات و ژاپن با 6 امتیاز سوم و چهارم هستند. عراق و تایلند نیز بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفته‌اند. در گروه A نیز ایران و کره‌جنوبی با 7 امتیاز اول و دوم هستند و ازبکستان با 6 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. سوریه با 4 امتیاز چهارم است و چین با یک امتیاز و قطر بدون امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم قرار دارند. هفته چهارم این رقابت‌ها نیز 20 مهر برگزار می‌شود.

تساوی اسپانیا و ایتالیا در راه جام‌جهانی روسیه
دیدار حساس اسپانیا و ایتالیا در انتخابی جام‌جهانی روسیه با تساوی یک - یک به پایان رسید. در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا و در حساس‌ترین بازی 2 تیم ایتالیا و اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید تا 2 تیم به تقسیم امتیازات بسنده کنند. 2 تیم در که نیمه نخست به تساوی بدون گل بسنده کرده بودند در نیمه دوم ابتدا ویتولو برای اسپانیا گلزنی کرد تا میهمان پیش بیفتد ولی در ادامه دنیله ده روسی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و این دیدار با تساوی یک - یک به پایان برسد. از این گروه آلبانی با 2 گل لیختن‌اشتاین را شکست داد.در گروه چهارم این رقابت‌ها دیدار ولز و اتریش با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، ایرلند با یک گل از سد گرجستان گذشت و دیدار صربستان و مولداوی با برتری 3 بر صفر صرب‌ها خاتمه یافت. همچنین کرواسی در دیداری آسان با 6 گل کوزوو را در اولین تلاش برای صعود به جام جهانی در تاریخ خود شکست داد. دیدار اوکراین و ترکیه نیز به تساوی 2 - 2 رسید و بازی ایسلند و فنلاند با برتری 3 بر 2 ایسلند به پایان رسید.


Page Generated in 0/0053 sec