printlogo


کد خبر: 165768تاریخ: 1395/7/17 00:00
اخبار

رئیس کل سابق بانک مرکزی:
۵۰۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های ناتمام کشور راکد مانده است
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های کشور بلاتکلیف است، گفت: بهتر است به جای کلنگ‌زنی طرح‌های جدید طرح‌های زودبازده احیا شود.
به گزارش تسنیم، محمود بهمنی در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به اینکه یکی از وظایف مسؤولان رونق در اشتغال است، اظهار داشت: به استان‌ها وام 160 هزار میلیاردی تخصیص داده شده است. وی با بیان اینکه باید کمیته‌هایی برای پیگیری پرداخت این وام‌ها از بانک‌ها به متقاضیان تشکیل شود، افزود: هر تسهیلاتی که به مصرف برسد سبب ایجاد اشتغال می‌شود. رئیس‌کل سابق بانک مرکزی با اشاره به اینکه 900 هزار میلیارد تومان برای بدهی به پیمانکاران، بانک‌ها و تامین اجتماعی تصویب شده است، اظهار داشت: سرمایه کشور ما نیروی انسانی است که اگر به آن توجه نشود برای سازمان‌ها گرفتاری ایجاد می‌شود. بهمنی با بیان اینکه در نیمه دوم سال هنوز بودجه بلاتکلیف است، افزود: سال‌هاست که طرح‌های زودبازده خوابیده است و بهتر است به جای کلنگ‌زنی طرح‌های جدید این طرح‌ها احیا شود.  بهمنی درباره FATF اظهار داشت: ایران جزو چند کشور سلامت در زمینه پولشویی است. وی با اشاره به اینکه ما با پذیرش FATF در دنیا خود را به عنوان خاطی معرفی می‌کنیم، گفت: قانون مبارزه با پولشویی از هزار سال پیش در دین اسلام مطرح شده است.

سقوط بیش از 70 دلاری طلا در یک هفته
در آخرین مبادلات بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1253 دلار قیمت‌گذاری شد که کاهش شدیدی در مقایسه با هفته گذشته تجربه کرده است. به گزارش فارس به نقل از کیتکو، در آخرین مبادلات دیروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1253 دلار قیمت‌گذاری شد. قیمت کنونی در مقایسه با متوسط قیمت یک ماه گذشته این فلز 92 دلار پایین‌تر است اما در مقایسه با متوسط قیمت یک سال گذشته آن 114 دلار افزایش داشته است. قیمت این فلز گرانبها تنها در یک هفته بیش از 70 دلار سقوط کرده است.
 


Page Generated in 0/0049 sec