printlogo


کد خبر: 165785تاریخ: 1395/7/17 00:00
اخبار

دولت امید به آمریکا نداشته باشد
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز برخی افراد از آمریکا می‌ترسند و حتی در صحبت‌هایشان می‌گویند باید با آمریکا کنار بیاییم. به گزارش فارس، آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با اشاره به قیام امام حسین(ع) که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد، اظهار داشت: امروز الی ماشاءالله منکر در دنیا وجود دارد، بزرگ‌ترین منکری که امروز باید در مقابل آن بایستیم، سلطه آمریکا در جهان است. آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: امروز واقعاً عده‌ای از آمریکا می‌ترسند و جرأت نمی‌کنند آن اقدامی که مورد نظر مقام معظم رهبری است را عمل کنند و حتی عده‌ای در صحبت‌هایشان می‌گفتند باید با آمریکا کنار بیاییم، الان هم عده‌ای اینگونه فکر می‌کنند. وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، خطاب به مسؤولان دولتی، گفت: شما باید از تمام امکانات‌تان استفاده کنید و می‌توانید غنی شوید، حتی می‌توانید از دلارهایی که آمریکا دزدیده و برده بی‌نیاز شوید، البته حق‌تان را مطالبه و پیگیری کنید، حق‌تان را از آمریکای غاصب بگیرید، اما چشم امید به آمریکا نداشته باشید، آمریکا جز کارشکنی اقدام دیگری انجام نمی‌دهد، خودتان روی پای خودتان بایستید.

لاریجانی:‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ کاندیدا نمی‌شوم
در حالی که هنوز مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به صورت جدی مطرح نشده است؛ رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت. به گزارش تسنیم، علی لاریجانی دیروز در گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا نمی‌شوم. گفتنی است، طی چند هفته اخیر برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب و نزدیک به دولت از احتمال کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بودند.

نابودی کشورهایی که علیه مسلمین می‌جنگند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک روز پس از بیانیه نیروی تابعه‌اش، تنها راه نجات کشورهایی را که به دستور آمریکا جنگ علیه مردم مظلوم در سرزمین‌های اسلامی را آغاز کرده‌اند فقط «نابودی» خواند. سردار علی فدوی در یادواره بیست و نهمین سالگرد شهدای خلیج‌فارس در بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره بر قدرت خود می‌افزاید، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 37 سال است فرصتی را برای افزایش قدرت خود از دست نداده و  همواره بر قدرت خود می‌افزاید. به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه آمریکا در تمام عرصه‌ها در مقابل ایران با شکست مواجه شده است، خاطر‌نشان کرد: وقتی آمریکا بعد از سال‌ها متوجه شد نمی‌تواند به مرکز انقلاب اسلامی ایران صدمه بزند تصمیم گرفت به کشورهایی که طبق روال انقلاب اسلامی ایران حرکت می‌کنند ضربه بزند و در تمام موارد هم با شکست مواجه شد. فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه کشورهایی که با آمریکا در جنگ علیه مسلمانان همسو هستند به نابودی کشانده می‌شوند، افزود: کشورهایی که به دستور آمریکا جنگ علیه مردم مظلوم در سرزمین‌های اسلامی را آغاز کرده‌اند فقط با نابودی  از این ورطه نجات می‌یابند.

روحانی: پسابرجام فرصتی برای توسعه روابط ایران و مالزی است
رئیس‌جمهور گفت: فضای پسابرجام فرصت خوبی را برای توسعه روابط ایران و مالزی ایجاد کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور در گفت‌و‌گوی کوتاه با خبرنگاران با تاکید بر اهمیت تقویت روابط با کشورهای جنوب شرق آسیا، گفت: در نخستین مرحله از سفر به این منطقه و در ویتنام ملاقات‌های سازنده و خوبی با مقامات ارشد این کشور داشتیم و راه‌های توسعه و تحکیم روابط در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مورد گفت‌و‌گو و تبادل‌نظر قرار دادیم. وی با تاکید بر اهمیت توسعه سطح روابط تهران و کوالالامپور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت سطح روابط با مردم و دولت این کشور بزرگ تاکید داشته و در این سفر به دنبال ارتقا و تعمیق بیش از پیش روابط 2 کشور هستیم. رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: فضای پسابرجام فرصت خوبی را برای توسعه روابط ایران و مالزی ایجاد کرده و محور ملاقات و مذاکرات در جریان این سفر بر توسعه روابط تمرکز خواهد داشت.


Page Generated in 0/0060 sec