printlogo


کد خبر: 165812تاریخ: 1395/7/18 00:00
اخبار

مدیرعامل ذوب‌آهن:
دنبال برکناری من هستند
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه مذاکره یحیی گل‌محمدی با اعضای هیات‌مدیره برای بازگشت به تیم صحت ندارد، گفت: ائتلافی علیه باشگاه تشکیل شده است و دنبال برکناری من هستند. سعید آذری درباره صحبت‌های محمود یزدخواستی، مدیر سازمان تیم‌های پایه فوتبال ذوب‌آهن مبنی بر اینکه آذری در کار مربیان و مسائل فنی تیم دخالت می‌کرده‌ است، گفت: من طی ۱۳ سال کار مدیریتی، با بیش از ۲۰ مربی کار کرده‌ام. خواهشم این است این سوال را از مربیان سابق ذوب‌آهن بپرسید. حتی می‌توانید از خود یحیی گل‌محمدی یا مجتبی حسینی این را سوال کنید. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه چرا این باشگاه به یکباره دچار این حواشی عجیب و غریب شده است، گفت: ما ریشه این حرکت‌ها و حواشی را می‌دانیم و با آن برخورد می‌کنیم. یک عده می‌خواهند مربی خودشان را به ذوب‌آهن بیاورند و یک عده هم افرادی هستند که از باشگاه رفته‌اند. آذری درباره اینکه خبر برکناری‌اش هم هر روز مطرح می‌شود، تصریح کرد: همان افرادی که در بالا گفتم، دنبال برکناری من هستند. یک ائتلاف تشکیل شده است. کسانی هم که دارند مصاحبه می‌کنند، وارد این بازی شده‌اند. بموقع تمام این مسائل را افشا می‌کنم. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: بنده اسیر این مسائل نمی‌شوم. با اسنادی که در اختیار دارم، به حاشیه‌سازان هشدار می‌دهم که به «پر و پای باشگاه نپیچند».

فرانچسکو توتی  مربی می‌شود
کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال رم مشتاق است تا روزی به عنوان کادر فنی در باشگاه فعالیت کند و همچنین می‌داند که برای این منظور باید مراحل لازم را طی کند. به گزارش مهر، «فرانچسکو توتی» اسطوره تیم فوتبال رم که قراردادش با «جالوروسی» در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ به اتمام می‌رسد، ممکن است بعد از بازنشستگی به عنوان مربی در این باشگاه فعالیت کند، با این حال وی پذیرفت که ابتدا باید رفتارش را تغییر دهد. اگرچه «توتی» هنوز تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته است، اما برخی مواقع از دورنمای مربیگری در رم با لذت سخن می‌گوید. وی به «کوریره دلو اسپورت» گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده می‌افتد ولی می‌دانم که چیز لذت‌بخشی خواهد بود. در بخشی از وجودم تمایل دارم تا مربیگری را شروع کنم اما هنوز خیلی به آن فکر نمی‌کنم، زیرا می‌دانم که ممکن است مدیریت کردن گروهی از بازیکنان با شخصیتی که من دارم راحت نباشد. اما وقتی تمام هم‌تیمی‌هایم که شروع به مربیگری کرده‌اند را می‌بینم، می‌فهمم که شاید بعضی از این توانایی‌ها بعد از پایان دوران فوتبالم به وجود بیاید چون هر بازیکنی می‌خواهد مربی شود. می‌توانم بگویم که شخصیتم در برخی موارد تغییر خواهد کرد.

فروزان ۳ ماه از فعالیت در فوتبال محروم شد
دروازه‌بان اسبق استقلال به مدت ۳ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد. به گزارش فارس، محسن فروزان دروازه‌بان سابق تیم استقلال که این فصل در خونه‌به‌خونه بابل بازی می‌کرد به مدت 3 ماه از حضور در میادین رسمی محروم شد. این حکم توسط کمیته اخلاق صادر شده و دلیل آن هم عکس‌های شخصی این دروازه‌بان بوده که در فضای مجازی منتشر شده است. فروزان چندی پیش از تیم خونه‌به‌خونه بابل جدا شد. طبق حکم کمیته اخلاق اجرای این مجازات به مدت ۶ ماه به صورت تعلیق در می‌آید و در صورت بروز تخلف از ناحیه این دروازه‌بان در مدت تعلیق حکم تعلیقی به مرحله اجرا در خواهد آمد.


Page Generated in 0/0055 sec