printlogo


کد خبر: 165836تاریخ: 1395/7/18 00:00
کوتاه و گویا

  بهزاد تیمورپور، مدیرآفرینش و اجرای سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران با اشاره به انتشار مجموعه نمایشگاهی اینفوگرافیک «روایت محرم» بیان داشت: به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله حسین (ع) مجموعه نمایشگاهی اینفوگرافیک «روایت محرم» با هدف روایت وقایع و بیان برخی زوایای پیدا و پنهان قیام حضرت توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تولید شده است. همچنین دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه در رشته فوتسال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه توسط فرهنگسرای رسانه  و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
  شهباز حسن‌پور، عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنر تئاتر و نمایش به عنوان یک ابزار کارآمد در آموزش بویژه برای کودکان به حساب می‌آید،گفت: با وجود اهمیت هنر تئاتر در آموزش و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متاسفانه هنوز تا رسیدن به قله استفاده از هنر  در زمینه آموزش فاصله جدی داریم. همچنین به گفته رسول خضری، عضو دیگر فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی، نیروی کارآمد و متعهد در هنر تئاتر می‌تواند منجر به رونق و گسترش بازار فعالیت هنر نمایش شود.
   محمدحسین سجادی‌نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نخستین جلسه کارگروه اجرایی تفاهمنامه مشترک وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری کره و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: مجموعه هماهنگ‌کننده‌ای در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مستقر شد تا بتواند اقدامات مورد نیاز توسعه صنایع خلاق را از وزارتخانه‌های مربوط پیگیری کند.


Page Generated in 0/0053 sec