printlogo


کد خبر: 165862تاریخ: 1395/7/18 00:00
سرخط خبر

 در جدیدترین نمونه از پرونده قاچاق ظروف شیشه‌ای، با توقیف محموله ۵ کانتینر ظروف شیشه‌ای روشن شد بیش از ۳۰۰ تن از این کالا بدون پرداخت عوارض گمرکی قاچاق شده است.
 یک مقام ایدرو اعلام کرد: شرکت خودروسازی رنوی فرانسه سری‌های جدیدی از «سیمبل» و «داستر»ی که تاکنون در هیچ کجای دنیا تولید نشده را در ایران تولید خواهد کرد.
 وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به افزایش تعداد وسایل نقلیه کشور به حدود ۲۹ میلیون دستگاه گفت: سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای (سپهتن) در حمل‌ونقل درون‌شهری نیز اجرا می‌شود.
 اپراتور چهارم فیبر نوری ایران - ایرانیان‌نت - تنها یک ماه‌ونیم فرصت دارد پیشنهادات اصلاح پروانه را به رگولاتوری ارسال کند در غیر این صورت انحصارش لغو می‌شود.
 برنارد کامبیر، رئیس منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند رنو با اشاره به امضای قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک بین شرکتش با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: «هدف بلندپروازانه ما تبدیل شدن به سومین تولیدکننده بزرگ در بازار ایران است».
 وزارت خزانه‌داری آمریکا اصلاحات جدیدی در دستورالعمل لغو تحریم‌های ایران انجام داده است و براساس آن بانک‌های خارجی می‌توانند با ایران مبادلات دلاری داشته باشند به شرط آنکه این مبادلات از طریق سیستم مالی آمریکا انجام نگیرد.
 علی‌اصغر توفیق، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۰ هزار بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط غیرفعال و راکد در کشور به دلیل کمبود نقدینگی یا مدیریت نامطلوب طی سالیان گذشته دچار مشکلات زیادی شده‌اند.
 براساس آمار تجاری خارجی در ۶ ماه نخست سال ۴۲ میلیون دلار، توتون، تنباکو و سیگار به کشور وارد شده است.
 همزمان با آغاز سال جدید آبی با افزایش ۱۳۳ درصدی حجم جریان‌های سطحی آب، دریاچه ارومیه جان تازه‌ای گرفته تا موقتا حذف این دریاچه از نقشه‌های جغرافیا به تعویق بیفتد.
 


Page Generated in 0/0059 sec