printlogo


کد خبر: 165880تاریخ: 1395/7/19 00:00
شهادت مأمور ناجا در درگیری با اشرار

گروه اجتماعی: 4 مامور پلیس در درگیری با  اشرار مسلح در شهرستان مرزی آق‌قلا دچار مصدومیت شدند که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی گلستان با تشریح جزئیات این درگیری بیان داشت: از چندی پیش جمعی از مردم آق‌قلا از اقدامات 2 شرور این منطقه شکایت داشتند که با تشکیل پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
وی به ایرنا گفت: این دو که سابقه شرارت و ایجاد رعب و وحشت از طریق اقدام مسلحانه در آق‌قلا را داشتند پس از پیگیری شکات خصوصی اقدام به فرار و مخفی شدن کرده بودند.
 جاویدان افزود: با وجود اقدامات پلیسی و چند نوبت تعقیب و گریز، ماموران موفق به بازداشت این دو نشده بودند که در نهایت با اشراف اطلاعاتی، نیروی انتظامی روز شنبه از محل اختفای آنها آگاه شد.
فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه این 2 شرور در یک آغل گوسفند در بیابان‌های اطراف آق‌قلا مخفی شده بودند، خاطرنشان کرد: ماموران هنگام مراجعه برای بازداشت این اشرار با شلیک گلوله طرف مقابل مواجه شدند که متاسفانه بر اثر آن 4 مامور پلیس زخمی شدند. جاویدان اظهار داشت: ضارب اصلی با همدستی و راهنمایی چند نفر دیگر اقدام به فرار کرد اما در نهایت پس از چند مرحله تعقیب و گریز در یکی از روستاهای اطراف آق‌قلا بازداشت شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر 2 مجرم تحت تعقیب 5 نفر دیگر که در جریان این درگیری با ضارب اصلی و همدست وی همکاری داشتند نیز بازداشت شدند. به گفته فرمانده انتظامی گلستان یکی از ماموران به دلیل شدت جراحات وارده شهید شده است.
 


Page Generated in 0/0058 sec