printlogo


کد خبر: 165882تاریخ: 1395/7/19 00:00
کوتاه و گویا

  محمد حقانی، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بر 2 موضوع تعلیم و تربیت تأکید دارد خواستار توجه به موضوع مهم محیط‌زیست در مدارس و آموزش مسائل زیست‌محیطی به دانش‌آموزان شد.
  عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از اجرای طرح آموزشی بازیافت و تفکیک پسماند در مبدأ ویژه دانش‌آموزان مدارس سطح منطقه خبر داد. همچنین به گفته یدالله کاظمی، قائم‌مقام شهرداری منطقه 7 کارگاه‌های آموزشی سرشماری عمومی نفوس و مسکن با همکاری شهرداری منطقه7 و مرکز آمار ایران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری با حضور بیش از 132 داوطلب در  این منطقه برگزار می‌شود.
  براساس اعلام سازمان تأمین‌اجتماعی، ملاک تشخیص سن برای برخورداری از مزایای تأمین‌اجتماعی، شناسنامه‌ای است که در بدو بیمه‌شدن به این سازمان ارائه شده است.
  همایش انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک شهرستان‌های استان تهران، 20 آبان با حمایت موزه ملی علوم و فناوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه www.ngoteachers.com اقدام به ثبت‌نام در این همایش کنند.
  کارگاه هم‌اندیشی مشارکت در سطح شهر و کارکرد کانون‌های محیط‌زیست در محلات توسط ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار به میزبانی شهرداری منطقه 7 و با  حضور مدیران، کارشناسان محیط‌زیست مناطق بیست‌ودوگانه، دبیران و اعضای منتخب کانون‌های محیط‌زیست محلات شهر تهران برگزار شد.


Page Generated in 0/0056 sec