printlogo


کد خبر: 165896تاریخ: 1395/7/19 00:00
سرخط خبر

 بورس تهران اعلام کرد، با موافقت هیأت پذیرش، شرکت پالایش نفت تهران با نماد «شتران» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
 مدیرعامل رایتل گفت: توافق با شرکت AT&T آن را به اولین شرکت آمریکایی تبدیل می‌کند که به مشتریان خود با تلفن همراه آمریکایی در ایران خدمات‌رسانی می‌کند.
 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش 218 واحدی روی رقم 77 هزار و 435 واحد ایستاد.
 طرحی با عنوان ادغام سازمان‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب روستایی با آب و فاضلاب شهری تنظیم شده که در صورت تصویب آن، شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور باید با شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران تجمیع شود.
 در پایان هفته دوم سال آبی ۹۶-۹۵ بالغ بر ۱۶ استان کشور بدون بارش و ۸ استان نیز بارش کمتر از یک میلی‌متر را تجربه کرده‌اند.
 محمود شکرابی، مدیرعامل شرکت قشم ایر گفت: پس از اجباری شدن فرآیند دریافت مجوز جدید برای انجام پروازهای برنامه‌ای ایرلاین‌ها به اتحادیه اروپا، به عنوان اولین ایرلاین موفق به دریافت این مجوز شدیم.
 حسین میرباقری مهرآبادی، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با تایید افزایش قیمت ۱۰ درصدی کاغذ تحریر، جلوگیری از واردات این کالا را عامل افزایش قیمت آن دانست.
 دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان: تخفیف سیمان صفر می‌شود.
 «بورگ برند»  وزیر خارجه و توسعه همکاری‌های بین‌المللی نروژ از ایجاد یک خط اعتباری ویژه یک میلیارد دلاری برای شرکت‌های نروژی که خواهان همکاری با ایران هستند، خبر داد و گفت: حدود ۴۰۰ میلیون از این خط اعتباری برای صادرات فناوری‌های پیشرفته به ایران مورد استفاده قرار گرفته است.
 کارشناسان استاندارد، تله‌‌سی‌یژ دربند و پیست‌های اسکی شمشک و دربندسر را به علت غیراستاندارد بودن پلمب کردند.
 علی‌ قنبری، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: برداشت چغندرقند و تولید شکر از سوی کارخانه‌های داخلی آغاز شده و روزانه حدود ۶۰۰۰ تن شکر در بورس عرضه می‌شود. همچنین حدود ۲۶ هزار تن برنج اروگوئه‌ای به قیمت کیلویی ۲۸۵۵ تومان و گندم دروم برای صنایع کیلویی ۹۳۶ تومان از سوی دولت در نظر گرفته شده است.
 داریوش محمودی، دبیر انجمن صنفی صنایع روغن‌نباتی گفت: ماهانه ۱۲۰ هزار تن انواع روغن نباتی در کشور مصرف می‌شود که در ماه‌های پرتقاضا به حدود ۱۵۰ هزار تن می‌رسد.
 داریوش بهنود قاسمی، مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: آیین‌نامه رهگیری کالاهای وارداتی تصویب شد.
 طبق قانون بودجه، از 103 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات مصوب امسال بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان آن در 4 ماه نخست سال وصول شده که 27 درصد رشد دارد.
 مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: سهم ما از حمل‌ونقل دریای خزر 35 درصد است که تا 2 سال آینده تلاش می‌کنیم به 50 درصد برسد.
 براساس دستورالعمل جدید ارزی دولت، نرخ انتقالات ارزی برای ورود، به‌کارگیری و خروج سرمایه‌های خارجی بر مبنای ارز آزاد خواهد بود.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حاشیه‌سازی برای حضور ترکسل در ایران را بی‌اساس دانست و گفت: ترکسل با توجه به زمینه‌های مختلف همکاری ما با ترکیه و با رعایت قوانین می‌تواند در کشور فعالیت داشته باشد.
 ستار محمودی، قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: هم‌اکنون حجم ذخایر آب حدود ۵۰ میلیارد مترمکعب است.


Page Generated in 0/0065 sec