printlogo


کد خبر: 165929تاریخ: 1395/7/24 00:00
سرخط خبر

 علی نورزاد، مدیرعامل مستعفی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور دلیل رفتن از این زیرمجموعه وزارت راه‌وشهرسازی را «بی‌پولی» و فشار پیمانکاران اعلام کرد و با بیان اینکه در 3 سال اخیر در شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور مهم‌ترین دغدغه‌ام تامین منابع مالی بود، اظهار داشت: در این زمینه خیلی مشکل داریم و بدون منابع مالی نمی‌توانیم 400 پروژه زیرساختی حمل‌ونقل کشور را جلو ببریم.
 سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است.
 مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت با اشاره به کاهش ۸ میلیون لیتری واردات روزانه بنزین، گفت: با صادرات ماهانه ۶۰۰ هزار تن گازوئیل، رکورد جدیدی برای صادرات این فرآورده نفتی ثبت شده است.
 با ابلاغ اسحاق جهانگیری، معاون ‌اول رئیس‌جمهور، ۴۰ شرکت دولتی مکلف به انجام حسابرسی عملیاتی شدند.
 محمد ساتکین، مدیر دفتر انرژی باد و امواج سازمان انرژی‌های نو ایران گفت: اطلس جدید بادی ایران با تکنیک‌های نوین و بسیار پیشرفته در حال تدوین است و در اردیبهشت 1396 به بهره‌بردای می‌رسد.
 ایران و تایلند تعرفه ترجیحی برای ۱۰۰ نوع کالا وضع می‌کنند که تعرفه کالاها 10 تا 20 درصد کاهش خواهد یافت.
 سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد: از بین 31 شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات، 6 شرکت فعال در حوزه تجهیزات سخت‌افزاری مجوز گارانتی از سازمان حمایت دریافت کردند.
 سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: قابلیت ارسال پیامک همه سیمکارت‌هایی که به صورت شخصی برای دیگر مشترکان پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال می‌کنند، مسدود می‌شود.
 بر مبنای آمار گمرک ایران در 6 ماه نخست 1395 صادرات سیب با رشد ۴ برابری، بالغ بر 167 هزارتن به ارزش 57 میلیون و 450 هزار دلار بوده است.
 با تصویب مجلس شورای اسلامی و پس از تایید شورای نگهبان و ابلاغ به دولت، ردیف جدیدی در قبوض برق با نام «بیمه پایه حوادث طبیعی» گنجانده خواهد شد.
 گزارش کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی درباره بررسی عملکرد دولت در پروژه مسکن‌مهر در مجلس این هفته خوانده می‌شود.
 پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری رجا برای ماه‌های آبان و آذر امسال از ۲۵ مهرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.
 الیور هارت از انگلیس و بنگت هولمستروم فنلاندی‌الاصل از آمریکا جایزه نوبل اقتصاد ۲۰۱۶ را دریافت کردند. این دو  به خاطر تحقیقات خود در بخش نظریه قراردادها و کمک به فهم موضوعاتی از جمله پرداخت مبتنی بر عملکرد به مدیران ارشد اجرایی به عنوان برندگان نوبل اقتصاد معرفی شده‌اند.
 گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد به‌رغم ابلاغ افزایش قیمت پژو ۲۰۶ و سمند به نمایندگی‌های فروش در مرداد طبق مجوز خرداد شورای رقابت ولی هنوز محصولات ایران‌خودرو افزایش قیمتی نداشته است.
 


Page Generated in 0/0054 sec