printlogo


کد خبر: 165932تاریخ: 1395/7/24 00:00
عضو کمیسیون آموزش مجلس:
تعداد متخلفان در صندوق ذخیره فرهنگیان زیاد است

گروه اجتماعی: تعداد سوءاستفاده‌کنندگان مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان زیاد است و افراد زیادی مسؤول اتفاقات رخ‌داده در این صندوق هستند.
جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به سوءاستفاده‌های مالی در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و دستگیری تعدادی از افراد وابسته به این شرکت‌ها گفت: تعداد دقیق بازداشت‌شدگان صندوق ذخیره فرهنگیان را فقط دادستان و قوه قضائیه می‌داند.
وی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد بازداشت‌شدگان ندارم، به ایلنا عنوان کرد: در این سوء‌استفاده‌ها افراد زیادی دست داشته‌اند. صندوق چند شرکت زیرمجموعه داشته و هر شرکت یک هیات‌مدیره جداگانه برای خود دارد، پس افراد زیادی مسؤول اتفاقات رخ داده در صندوق هستند و همه آنها هم باید در قبال مشکلاتی که به‌وجود آورده‌اند، پاسخگو باشند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند تحقیق و تفحص از این صندوق افزود: اینکه چرا بازداشت‌شدگان معرفی و اسامی آنها اعلام نمی‌شود، موضوعی است که بستگی به دستگاه‌های مسؤول دارد. باید توجه داشت که ماموریت مجلس در تحقیق و تفحص در واقع روشن‌سازی است، چراکه فرهنگیان سالیان سال از دسترنج خود در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده‌اند.


Page Generated in 0/0047 sec