printlogo


کد خبر: 165934تاریخ: 1395/7/24 00:00
نبض جامعه

رئیس مرکز تشخیص پلیس فتا مطرح کرد
هشدار درباره نصب تجهیزات مخابراتی غیرمجاز
رئیس مرکز تشخیص پلیس فتا درباره نصب تجهیزات مخابراتی توسط افراد غیرمجاز در واحدهای مسکونی هشدار داد. سرهنگ علی نیک‌نفس، رئیس مرکز تشخیص پلیس فتا، با اشاره به مراجعه شرکت‌ها به منازل برای نصب تجهیزات مخابراتی و دکل‌های ارتباطی تلفن همراه یا شبکه‌های درون‌شهری اظهارداشت: در ماه‌های گذشته پرونده‌هایی مبنی بر مراجعه افراد غیرمجاز به منازل تشکیل شده که این افراد اقدام به نصب تجهیزات ارتباطی غیرمجاز در قالب قرارداد یا توافقی در پشت‌بام منازل کرده‌اند. وی با تاکید بر اینکه مسؤولیت اجازه نصب تجهیزات غیرمجاز که منجر به اقدامات مجرمانه می‌شود با فردی است که مالک آن مکان است، به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این موضوع باعث تشکیل پرونده جرم به عنوان فعالیت غیرقانونی برای مالکان می‌شود. سرهنگ نیک‌نفس تصریح کرد: این موضوع زمینه فعالیت‌های مجرمانه زیادی را فراهم می‌کند در حقیقت افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به نصب تجهیزات مخابراتی می‌کنند می‌توانند از فضای در اختیارشان برای اهداف مجرمانه استفاده کنند که این اهداف می‌تواند شنودهای غیرقانونی، قاچاق پهنای باند و قاچاق صوت باشد و فردی که اجازه نصب این تجهیزات را داده است مسؤول خواهد بود.

پیش‌بینی وقوع سیل در 6 استان
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای درباره وقوع سیلاب در 6 استان هشدار داد.
به گزارش«وطن‌امروز» در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است بارش باران،گاهی رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود که پیامد آن در برخی نقاط آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها خواهد بود. براساس این اطلاعیه روز شنبه(امروز) در  شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان  و غرب گلستان و از اواخر وقت تا اواسط روز یکشنبه شرق گلستان و خراسان شمالی احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.  در این مدت جاده‌های کوهستانی در استان‌های گیلان، اردبیل، مازندران و گلستان مه‌آلود خواهد بود و کاهش شدید دید افقی می‌تواند باعث اختلال در حمل‌ونقل جاده‌ای شود.

تدوین برنامه سوم شهرداری با همکاری رسانه‌ها
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در نخستین جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با مدیران شهری درباره برنامه سوم شهرداری تهران از اصحاب رسانه به عنوان چشمان ناظر و مراقب از سوی مردم، دعوت به مشارکت کرد.  به گزارش «وطن امروز»، بابک نگاهداری، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، درباره تدوین برنامه سوم شهرداری تهران گفت: مشارکت را یک اصل راهبردی می‌دانم نه یک رویکرد ابزاری و به همین خاطر از رسانه‌ها به عنوان چشمان ناظر و مراقب از سوی مردم دعوت می‌کنم که در تدوین برنامه سوم شهرداری تهران کمک کنند. وی عنوان کرد: با توجه به اعتقاد قلبی به مشارکت، تمام تلاش و اهتمام مرکز بر این بوده است که از ظرفیت دانشگاه‌ها، شورایاری‌ها و صاحبنظران استفاده کنیم.

برگزاری همایش واجب فراموش‌شده
همایش واجب فراموش‌شده همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر با هدف گسترش سبک زندگی حسینی و انتقال پیام قیام امام حسین(ع) به نسل جدید، با حضور جمعی از فعالان این عرصه در فرهنگسرای گلستان برگزار شد. به گزارش «وطن امروز»، همایش واجب فراموش‌شده به مناسبت هفته «امر به معروف و نهی از منکر» با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علی ذوعلم رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام صادق‌زاده معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، جمعی از مدیران فرهنگی- هنری مناطق و علاقه‌مندان در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.


Page Generated in 0/0053 sec