printlogo


کد خبر: 165939تاریخ: 1395/7/24 00:00
کوتاه و گویا

  حبیب‌الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6، از برپایی نمایشگاه بزرگ عکس عاشورایی در بلوار کشاورز خبر داد. همچنین به گفته مصطفی احدی، مدیر بازرسی منطقه 16، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سامانه 137 مدیریت شهری  منطقه ۱۶ کارگاه آموزشی مشترک این سامانه با ستاد بحران منطقه و ایستگاه ۱۳ سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.
  پوسترهای «انقلاب خمینی، تداوم انقلاب حسینی» همزمان با دهه نخست ماه محرم به همت اداره هنرهای تجسمی بسیج در مراکز و سازمان‌های  فرهنگی سراسر کشور توزیع شد.
  نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13، با اشاره به  برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در سطح نواحی و محلات این منطقه  اظهارداشت: شب شعر عاشورایی و  نمایشگاه عکس تا پایان دهه سوم محرم در سطح محلات و مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.
  عبدالکریم شادمهر، معاون اداری، مالی و توسعه مدیریت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در یکصد و سی و هفتمین نشست معاونان اداری و مالی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و آموزشی وابسته به وزارت علوم بیان داشت: همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی بین‌المللی در دولت تدبیر و امید به فعالیت 30 هیأت کاوش باستان‌شناسی خارجی در کشور منجر شده است.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح نگهداشت شهر از مناسب‌سازی پل‌های عابر پیاده در محلات نه‌گانه خبر داد و گفت: در حال حاضر 20 پل مورد پوشش اپوکسی قرار گرفته و پل‌های باقیمانده نیز در روزهای آینده عملیاتی می‌شود.
  محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی - اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به برپایی نمایش عکس‌های عاشورایی در ایستگاه‌های مترو تصریح کرد: به منظور فضاسازی ایستگاه‌ها در ایام محرم، عکس‌های هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع محرم و عزاداری سیدالشهدا در ایستگاه‌های قیطریه، میرداماد، عبدل‌آباد، هفت‌تیر، دروازه شمیران، امام خمینی (ره) و مولوی زینت‌بخش شهر زیرزمینی شدند.
  به گفته حجت‌الاسلام حمزه معلی، دبیر نخستین فراخوان ایده هیأت، نخستین فراخوان ایده هیأت با موضوع «ایده‌های جذب کمک‌های مالی» به همت جامعه ایمانی مشعر اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ارسال آثار خود از طریق سایت فراخوان اقدام کنند.
  پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه ماهیت وجودی اورژانس انجام کمک‌های بشردوستانه است، افزود: ما در تمام مناطق کشور آمادگی داریم که مصدومان یمنی را پذیرش کنیم.
  عقیل منصوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از توزیع هزار  بسته حمایتی میان دانش‌آموزان نیازمند دارالشهدای تهران خبر داد.
  علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه19 با بیان اینکه 170 تاکسی در منطقه 19 با الصاق برچسب سرویس مدارس به دانش‌آموزان خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: رانندگان سرویس مدارس پس از انجام آزمایش و  بررسی سوءپیشینه جهت ارائه خدمات حمل‌ونقل به دانش‌آموزان انتخاب و مورد تایید قرار گرفته‌اند.


Page Generated in 0/0050 sec