printlogo


کد خبر: 165985تاریخ: 1395/7/25 00:00
سرخط خبر

 مدیرکل استاندارد تهران از معرفی 6 تولیدکننده متخلف در صنعت ساختمان به دادگاه خبر داد و گفت: تولیدکننده فرآورده‌های غیراستاندارد بتن آماده با نام تجارتی رویان بتن و قصر قائم، تیرچه با پاشنه فوندوله با نام تجارتی هدایت و مانی، بلوک سقفی پلی‌استایرن با نام تجارتی هدایت و موزاییک با نام تجارتی گرانیتی آریا به دادگاه معرفی شدند.
 رئیس شورای رقابت با بیان اینکه ایران‌خودرو تصمیم گرفته در نیمه دوم امسال مجوز افزایش قیمت‌ها را اجرایی کند، گفت: خودروسازان باید متوسط افزایش قیمت اعلامی شورای رقابت از جمله مصوبه افزایش 8/1 و 4/0 درصدی را رعایت کنند.
 حسن عباسی‌معروفان، معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: طبق وعده داده شده تا پایان مهرماه  3 هزار میلیارد تومان مطالبات باقیمانده ناشی از خرید تضمینی گندم از طریق انتشار اوراق در فرابورس تأمین می‌شود.
  پیمان یوسفی، مجری طرح توسعه کشت گیاهان دارویی وزارت جهاد درباره عدم نظارت بر عطاری‌ها هشدار داد و گفت: رشد قارچ‌گونه عطاری‌ها سبب شده است حدود ۳۰ مورد گیاه سمی غیردارویی به مردم فروخته شود.
 شصت‌وهشتمین یارانه نقدی خانوارهای ایرانی، دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 تسنیم نوشت: درحالی که واردات کالای مصرفی از کشور آمریکا ممنوع است، شرکت بازرگانی دولتی ایران از محموله
۱۰ هزار تنی برنج آمریکایی که سال گذشته خریده، برای تنظیم بازار ایام محرم و صفر استفاده کرد.
 حسین تهرانی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات گفت: با هماهنگی به عمل آمده با وزارت ارتباطات حداکثر ۱۰ گیگ اینترنت هدیه به هر‌ آی‌پی شرکت‌کننده در سرشماری اینترنتی تعلق می‌گیرد.
 محمداسماعیل قاسمی، نماینده حقوقی بازرسان اتاق اصناف ایران با اشاره به آغاز بازرسی از واحدهای تجهیزات پزشکی و عطاری‌ها، گفت: در روزهای آینده بازرسان به صنف طلافروشان و لوازم ‌آرایشی و بهداشتی مراجعه می‌کنند.


Page Generated in 0/0061 sec