printlogo


کد خبر: 165994تاریخ: 1395/7/25 00:00
کوتاه و گویا

  مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه3 با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی اظهارداشت: هدف از  برپایی این مراسم گسترش و افزایش فضای معنوی بر پایه اعتقادات و شعائر اسلامی، بهره‌گیری از راه امام حسین(ع) و شهدای کربلا و اشاعه فرهنگ عاشورایی به نسل جوان و نوجوان است.
  سعید کارگران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اشاره به برگزاری 120 برنامه مذهبی در ایام محرم و صفر بیان داشت: برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، کارگاه سلامت و سبک زندگی اسلامی، تعزیه‌خوانی، غربالگری قند خون در حسینیه‌ها، برگزاری یادواره‌های شهدای محلات، تجلیل از پیرغلامان و مداحان اهل بیت و برپایی خیمه‌های معرفت حسینی از جمله اقدامات اجرایی در این ایام است. همچنین نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 با اعلام خبر اعطای تخفیف‌های عوارض شهرداری، از شهروندان درخواست کرد در طرح احداث 39هزار هکتار جنگلکاری کمربند سبز تهران مشارکت کنند.
  محمد اربابی، دبیر علمی سی‌وسومین کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران در آستانه برگزاری این کنگره عنوان کرد: خدمات حوزه سلامت روان از تعرفه واقعی برخوردار نیست به همین دلیل نیاز است  در ادامه حمایت‌های  طرح تحول سلامت وزارت بهداشت در این زمینه تمهیداتی را بیندیشد.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 از بهسازی معابر سطح محلات نه‌گانه جهت تردد معلولان و سالمندان خبر داد و گفت: این طرح در قالب حریم‌سازی ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی، رفع معارضان و زواید فیزیکی، همسطح‌سازی دریچه، خط‌کشی و نصب تابلو اجرایی شد.
  نشست «ادبیات مذهبی کودک و کتاب‌های مرجع» از سوی شورای کتاب کودک در آخرین روز هفته‌ ملی کودک در سالن کنفرانس شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و  کارشناسان در این نشست بر نقش پررنگ فرهنگنامه‌ کودک و نوجوان و پرداختن به حوزه‌ دین در این فرهنگنامه تاکید کردند.
  به گفته محمدحسین امید، سرپرست دانشگاه جامع علمی - کاربردی موضوع ادغام یا تجمیع مراکز علمی - کاربردی این دانشگاه تنها یک پیشنهاد است و در این زمینه هیچ‌گونه الزامی وجود ندارد.
   بهزاد تیمورپور، سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی از انتشار فراخوان و آغاز بخش کارتون نخستین جشنواره فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی با حضور داوران، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سعید صادقی و محمود نظری خبر داد.
 


Page Generated in 0/0061 sec