printlogo


کد خبر: 166013تاریخ: 1395/7/25 00:00
اخبار

فتح قله تفتان توسط کوهنوردان ارتش
تیم کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از 48 کوهنورد به مناسبت هفته دفاع‌مقدس، موفق به فتح قله تفتان شدند. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ادامه برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس سازمان تربیت بدنی آجا، تیم کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی امیر سرلشکر صالحی فرماندهی محترم کل ارتش موفق به فتح قله 4050 متری تفتان در استان سیستان‌وبلوچستان شد. سرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و سرپرست هیات اعزامی گفت: در این برنامه کوهنوردی که با حضور 48 کوهنورد انجام شد تعدادی از کوهنوردان منتخب ناجا (به مناسبت هفته نیروی انتظامی) دعوت شدند و در این صعود کوهنوردان ارتشی را همراهی کردند.

نویدکیا به خاطر مصدومیت از فوتبال خداحافظی کرد
قائم‌مقام باشگاه سپاهان گفت: نویدکیا به خاطر ادامه‌دار شدن مشکلات زانویش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. مسعود تابش درباره دلیل خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال پس از داربی اصفهان اظهار کرد: مشکل زانوی محرم جدی‌تر شده و او در گفت‌وگو با طاهری اعلام کرده است که نمی‌تواند با این وضع به فوتبال ادامه دهد و در نهایت تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت. او در پاسخ به این سوال که مشکل زانوی محرم مربوط به امروز و دیروز نیست و از چند سال قبل با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: این مشکل از مدت‌ها قبل با محرم بوده و همه ما می‌دانیم که حضور محرم غنیمتی برای سپاهان بود. باشگاه الان هم اعلام آمادگی کرده که هر نوع همکاری را با محرم داشته باشد و ما مشکلی از این بابت نداریم و این اتفاق هم تنها به خواسته نویدکیا بوده است. قائم‌مقام باشگاه سپاهان در واکنش به اینکه چرا اصغر باقریان به یکباره از مدیریت این باشگاه استعفا داد، اظهار کرد: او مشکلات و گرفتاری‌های شخصی را دلیل استعفای خود عنوان کرد و باشگاه هم پس از چندین جلسه و اصرار باقریان این موضوع را پذیرفت.

اخراج ۲ بازیکن به دلیل استعمال قلیان
2 بازیکن تیم زیر ۱۹ساله‌‌های آلمان به دلیل استعمال قلیان در اردوی این تیم اخراج شدند. اتحادیه فوتبال آلمان
2 بازیکن تیم زیر 19 ساله‌های این تیم به نام‌های ویتالی یانلت و ادریسا توره که عضو تیم باشگاهی راسن‌بال لایپزیک هستند را از اردوی این تیم در آلبانی اخراج کرد. براساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان، این دو بازیکن 18 ساله در هتل محل اقامت تیم زیر 19 ساله‌های آلمان اقدام به مصرف قلیان کرده‌اند. این دو بازیکن البته آوردن قلیان به اتاق‌شان و استعمال آن را رد کرده‌اند. «بیلد» مدعی شده که فلیکس پاسالک، بازیکن جوان بورسیا دورتموند نیز همراه این دو بازیکن قلیان کشیده، اما اتاق را قبل از لو رفتن ماجرا ترک کرده است. فرانک کرامر، سرمربی تیم زیر 19 ساله‌های آلمان در توضیح ماجرا به «بیلد» گفت: متأسفانه اتفاقی که افتاد با قوانین حرفه‌ای همخوانی ندارد. حقیقت آشکار است، بنابراین ما چاره‌ای جز این نداشتیم که این دو بازیکن را به آلمان بازگردانیم و با باشگاه‌شان برای تنبیه انضباطی جدی از سوی آنها صحبت کرده‌ایم. براساس این گزارش، باشگاه راسن‌بال لایپزیک هم برای این دو بازیکن جرایمی در نظر گرفته و آنها را مجبور به انجام خدمات اجتماعی در مهدکودک کرده‌ است.

واکنش رئیس فیفا به انتقاد یوگی
رئیس فیفا نسبت به انتقاد سرمربی تیم‌ملی آلمان درباره افزایش تعداد تیم‌های جام‌جهانی به ۴۸ تیم واکنش نشان داد. به گزارش فارس، یوآخیم‌لو که هفته گذشته تیمش در راه جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل جمهوری چک و ایرلند به میدان رفت و برنده شد، از طرح جیانی اینفانتینو برای افزایش تعداد تیم‌های حاضر در جام‌جهانی به ۴۸ تیم انتقاد کرد. این مربی اعتقاد داشت که افزایش تیم‌ها به کاهش کیفیت مسابقات منجر خواهد شد. اما بعد از چند روز اینفانتینو مجبور به دادن پاسخ به مربی ژرمن‌ها شد. رئیس سوییسی- ایتالیایی فیفا در گفت‌وگو با خبرگزاری آلمان گفت: برای یوگی به عنوان قهرمان جهان وقتی بحث جام‌جهانی در میان باشد، راحت می‌تواند نظر دهد. اما واقعا چه می‌توانم به او بگویم؟ اینکه او باید برای نوآوری‌ها و پیشرفت فوتبال آمادگی داشته باشد و از آن استقبال کند. اینکه همه تیم‌ها شانس ندارند مثل آلمان هر بار برای مسابقات جام‌جهانی برگزیده شوند.
 


Page Generated in 0/0148 sec