printlogo


کد خبر: 166038تاریخ: 1395/7/25 00:00
اخبار

بانک ملت در فهرست ۵ شرکت فعال‌تر بورس در تابستان ۹۵
 سازمان بورس و اوراق بهادار، نام بانک ملت را در زمره 5 شرکت فعال‌تر بورس در تابستان ۹۵ اعلام کرد.  فهرست ۵۰ شرکت فعال‌تر بورس برای تابستان سال جاری اعلام شد که بر این اساس، بانک ملت با قرار گرفتن در جایگاه چهارم این فهرست، نام خود را در ردیف 5 شرکت فعال‌تر به ثبت رساند. براساس این گزارش، قدرت نقدشوندگی سهام و میزان داد و ستد سهام در تالار معاملات(تعداد و ارزش سهام داد و ستد شده)، تناوب داد و ستد سهام در تالار معاملات (تعداد روزهای داد و ستد شده و دفعات داد و ستد شده) و معیار تاثیرگذاری شرکت بر بازار (میانگین تعداد سهام منتشرشده و میانگین ارزش جاری سهام شرکت در دوره مورد بررسی) از معیارهای انتخاب شرکت‌های فعال‌تر بورس است.


رفع تصرف اراضی ملی جنوب کرمان
سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: طی عملیات‎هایی منسجم 13 هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان رفع تصرف شد. به گزارش فارس از جیرفت، صادق شفیعی‎پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان توانستند در عملیات‌هایی جداگانه نسبت به رفع تصرف 13 هکتار از اراضی ملی محدوده 2 روستای جزفطن و طرج شهرستان اقدام کنند.


اجرای پروژه فاز 2 تصفیه‌خانه آب شهرستان کارون
پروژه فاز ۲ تصفیه‌خانه آب شهدای شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال وارد مرحله اجرایی شد. غلامرضا براتی با اعلام این خبر گفت: اجرای این پروژه منجر به افزایش چشمگیر تولید آب تصفیه‌شده در شهرستان کارون می‌شود. براتی با اشاره به ایجاد یک حوضچه پیش‌ته‌نشین آب به طول ۲۰۰ متر در این تصفیه‌خانه افزود: ساخت این حوضچه توان این تصفیه‌خانه را جهت تصفیه آب بالا برده و ظرفیت تولید آب از ۴۰ هزار به حدود ۷۰۰ هزار مترمکعب خواهد رسید.
 


Page Generated in 0/0058 sec