printlogo


کد خبر: 166059تاریخ: 1395/7/26 00:00
کوتاه و گویا

  بی‌نظیر سیاوشی، مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه یک از اجرای طرح نسیم بهشت در مدارس شمال تهران در راستای آشنایی دانش‌آموزان با خدمات مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی فرهنگی و دینی خبر داد. همچنین به گفته کریمی‌پور، معاون  امور شهری و محیط‌زیست شهرداری  منطقه 5، همزمان با ساماندهی و بهسازی بوستان‌ها، مسیر ویژه نابینایان در بوستان‌ها احداث شده است.
  محمد اربابی، دبیر علمی سی‌وسومین کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران در آستانه برگزاری این کنگره بیان داشت: براساس مطالعات گوناگون حدود 21 درصد از جامعه ایرانی مبتلا به اختلالات روانپزشکی بوده که نیاز به ارائه خدمات لازم دارند. در این میان اضطراب و افسردگی بیشترین اختلالات به حساب می‌آید.
  امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 10 با اشاره به افزایش ساعات کار غرفه‌های ویژه بازیافت در این منطقه گفت: در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر غرف بازیافت به شهروندان و ترغیب و تشویق آنها به تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ، با تمهیدات به عمل آمده ساعات کار تعداد 3 دستگاه از غرفه‌های بازیافت افزایش یافت. همچنین امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از مشارکت گسترده شهروندان در پنجمین دوره جشنواره شمسه و آغاز داوری آثار در بخش منطقه‌ای این جشنواره خبر داد.
  براساس اعلام ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران آثار ارسالی به  اولین مسابقه عکاسی پرندگان شهر تازه، طی 2 روز داوری شد و از میان 2 هزار و 150 عکس ارسالی تعداد 3 عکس به عنوان نفرات اول تا سوم و 20 عکس برتر دیگر انتخاب شد.
  سیدعباس طباطبایی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 همزمان با ایام سوگواری ماه محرم اظهار داشت: اجرای آیین‌های عاشورایی و تعزیه اقوام گوناگون ایرانی از روز دوشنبه 26مهر ماه در محوطه مجموعه تئاترشهر آغاز خواهد شد.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه شورای هماهنگی دفاتر خدمات نوسازی بر ضرورت انجام اقدامات نوسازی در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محلات تاکید کرد.
  یدالله کاظمی، قائم‌مقام شهرداری منطقه 7 از اتخاذ تمهیدات مناسب و همکاری همه‌جانبه با مرکز آمار کشور برای اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری خبر داد و گفت: اجرای طرح سرشماری  نفوس  و مسکن امسال  بدون استفاده از کاغذ اجرا خواهد شد.


Page Generated in 0/0050 sec