printlogo


کد خبر: 166120تاریخ: 1395/7/27 00:00
اخبار

آخرین وضعیت پرونده گران‌ترین بازیکن پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس با شکایت از مدافع استرالیایی خود پرونده رسیدگی به تخلف این بازیکن را در فیفا باز کرده است. آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی پرسپولیس که امسال به عنوان گران‌ترین بازیکن به جمع سرخپوشان اضافه شد، پس از ۷ هفته سکونشینی برای مرخصی 3 روزه به کشورش رفت و دیگر به ایران بازنگشت. از همین رو باشگاه پرسپولیس از طریق فیفا از این مدافع استرالیایی به خاطر غیبت‌هایش شکایت کرده است. پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این پرونده به مهر گفت: ما شکایت و توضیحات‌مان را به فیفا ارسال کردیم اما بررسی‌ها در پروسه زمانی خاصی انجام می‌شود و بررسی این پرونده مطمئنا نیاز به زمان دارد. وی ادامه داد: شاید در این چند روز جواب اولیه‌ای به ما بدهند اما بررسی این پرونده در فیفا مانند سایر پرونده‌ها طول خواهد کشید.

ایکاردی مسبب به تنش کشیده شدن جو اینتر است
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایتالیا از مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر انتقاد کرد و او را مسبب جو ملتهبی دانست که در این تیم شکل گرفته است. جامپیرو ونتورا می‌گوید مائورو ایکاردی مسبب متشنج شدن جو باشگاه اینتر و آشوب میان هواداران این تیم است. کاپیتان اینتر با ادعایی که اخیراً در کتاب شرح حالش انجام داده- وقتی گفت اهانتش به گروهی از هواداران معترض اینتر، او را به یک قهرمان در رختکن اینتر تبدیل کرده است- خشم هواداران نراتزوری را برانگیخت و حالا کار به جایی رسیده که طرفین یکدیگر را تهدید به مرگ کرده‌اند.  ونتورا درباره اوضاعی که در اینتر شکل گرفته است، به شبکه «رادیو 1» ایتالیا گفت: در اینتر همه دارند روزهای سختی را سپری می‌کنند و ایکاردی کسی است که این وضعیت را به وجود آورده است. فرانک دی‌بوئر (سرمربی اینتر) کمتر مقصر است.  او تازه این فصل کارش را شروع کرده است، ضمن اینکه کار در ایتالیا برای مربیان خارجی آسان نیست. او ایتالیایی صحبت نمی‌کند و سری A را هم خوب نمی‌شناسد. دی‌بوئر زمان می‌خواهد تا حداقل بفهمد چه اتفاقاتی رخ داده است و باید در ایتالیا چه کارهایی انجام دهد.

وکیل بیرانوند: برداشت شاکی از حرف‌های موکلم اشتباه بود
وکیل حقوقی دروازه‌بان پرسپولیس درباره حضور این بازیکن در دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: برداشت‌ شاکی از حرف‌های موکلم اشتباه بوده است. مصطفی سلیمانی درباره برگزاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده شکایت شرکت بهنام پیشرو از علیرضا بیرانوند، گفت: طبق احضاریه دادسرا، وارد جلسه شدیم.  از موکل من به اتهام نشر اکاذیب شکایت شده و باید در این باره به قاضی پرونده توضیحاتی می‌دادیم. وی ادامه داد: این در حالی است که بیرانوند از باشگاه نفت تهران طلبکار است و برای احقاق حق خود دست به انجام مصاحبه زده اما برداشت‌ها از مصاحبه موکلم بد و اشتباه بوده، به همین علت گفته‌اند آن حرف‌ها کذب محض است.  بیرانوند فقط برای دریافت پولش مصاحبه کرده و این موضوع به خاطر احقاق حق بوده است نه مشکل شخصی.  

رئیس‌جمهور فرانسه هم از بنزما انتقاد کرد
رئیس‌جمهور فرانسه نیز به فهرست کسانی که بنزما را به خاطر اتهام ثابت نشده‌اش برای اخاذی از متئو والبوئنا سرزنش کردند، پیوست. در روزهایی که بحث شراکت جرم کریم بنزما در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا و تهدید وی به انتشار یک فیلم خصوصی دوباره داغ شده است، فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه هم موضع خود را در قبال این موضوع نشان داد. سال گذشته بنزما به همدستی با باج‌خواهانی که از هافبک سابق لیون اخاذی کردند متهم شد و از آن زمان حرف و حدیث‌هایی درباره این ماجرا وجود داشته و اتفاقات زیادی برای مهاجم رئال‌مادرید رخ داده است که از جمله آنها می‌توان به اخراج او از اردوی تیم‌ملی فرانسه و محروم شدنش از حضور در یورو 2016 اشاره کرد. اتهام ثابت نشده بنزما برای کمک به مجرمان پرونده اخاذی از والبوئنا، پیش از این برخی مقامات سیاسی فرانسه را وادار به انتقاد از رویکرد این بازیکن 29 ساله کرده بود و حالا رئیس‌جمهور فرانسه نیز به صف منتقدان مهاجم پیشین لیون پیوسته است. در یک کتاب جنجالی تازه منتشر شده با عنوان «چیزهایی که یک رئیس‌جمهور نباید بگوید» به نقل از فرانسوا اولاند آمده است: «از نظر اخلاقی، بنزما نمی‌‌تواند یک الگوی شایسته محسوب شود».
 


Page Generated in 0/0117 sec