printlogo


کد خبر: 166130تاریخ: 1395/7/27 00:00
کوتاه و گویا


  مصطفی فروتن، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه22 از برگزاری همایش خط سفید، آسمان آبی-زمین پاک ویژه اولیا و مربیان مدارس منتخب منطقه 22 با هدف بالا بردن سطح آگاهی نسبت به موضوعات آموزشی شهروندی و آشنایی با سیاست‌های اجرایی درباره فرهنگسازی این مهم در مدارس و مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام‌علی(ع)
خبر داد.
  طرح «شهر در دست بچه‌ها» با حضور بیش از ۳۰ دانش‌آموز مقطع راهنمایی در متروی تهران با هدف آموزش مدیریت شهری به دانش‌آموزان برگزار شد.
  نخستین همایش ملی کاربرد روش‌های آماری در مطالعات باستان‌شناسی با هدف توسعه کاربردی این روش‌ها در روزهای 26و27 فروردین‌ماه سال 1396توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.
  نمایشگاه لباس عاشورایی با هدف تعظیم شعائر و احیای فرهنگ غنی اسلامی، بررسی نقش لباس و کاربرد آن در ایام محرم و شیوه‌های انتقال فرهنگ عاشورا و ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های لباس مذهبی، عزاداری و عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس از تاریخ 26/7/95 تا دوم آبان سال جاری
برگزار می‌شود.
  رضا زلفی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 10 از بازگشایی موقت معبری جدید به موازات خیابان شهید چراغی در تقاطع با خیابان شهید شاه‌محمدی برای سهولت دسترسی به بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد. همچنین به گفته عبدالمطلب توجهی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک، پایانه اتوبوسرانی شهید دستواره و شهید علیرضا افشار در تقاطع پاسداران- دستواره و چهارراه پارک‌وی به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان بازسازی و ساماندهی شد.
  گردهمایی بزرگ عاشورائیان جنوب غرب تهران با حضور عزاداران جنوب غرب تهران، مدیران شهری و شورایاران در حسینیه اعظم مکتب العباس(ع) به همت شهرداری منطقه 19 برگزار شد.
  حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 با اشاره به اجرای طرح مناسب‌سازی معابر سطح ناحیه 7 این منطقه اظهار داشت: اجرای همسطح‌سازی، نصب سنگ دال و پل فلزی همسطح روی انهار و همچنین حذف موانع فیزیکی و اجرای کف‌سازی در بیش از 80 نقطه از معابر اصلی سطح ناحیه 7 انجام شده است.
  عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به مرمت و بازسازی ساختمان کتابخانه پروین اعتصامی گفت: کتابخانه پروین اعتصامی در باغ نگارستان در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.
  مهری مهراد، دبیر علمی نخستین کنگره بین‌المللی نورویورولوژی از برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی نورویورولوژی در ایران خبر داد و اظهار داشت: در این کنگره که از ۱۸ تا ۲۰ آذر برگزار خواهد شد به روش‌های نوین درمان و جراحی مثانه نوروژنیک
پرداخته می‌شود.


Page Generated in 0/0052 sec