printlogo


کد خبر: 166221تاریخ: 1395/7/28 00:00
اخبار

درخواست تاج از مسؤولان باشگاه نفت
رئیس فدراسیون فوتبال از مسؤولان باشگاه نفت تهران خواست با بررسی اختلافات مالی خود با بازیکنان سابق این تیم، از حاشیه‌ای شدن این ماجرا جلوگیری کنند. به گزارش ایسنا، پس از آنکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایت باشگاه نفت تهران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و حاشیه‌هایی پیرامون این موضوع رقم خورد، رئیس فدراسیون فوتبال با دعوت شهریاری، مدیرعامل و عرفانیان، عضو هیات مدیره باشگاه نفت تهران، طی نشستی از آنها خواست این موضوع را مدیریت کنند. مهدی تاج در این نشست با بیان اینکه پیگیری حقوق 2 طرف دعوا حق آنهاست، از مسؤولان باشگاه نفت تهران درخواست کرد با بررسی این موضوع و طرح شکواییه احتمالی خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به احقاق حق بازیکنان و باشگاه اقدام کنند. همچنین در این جلسه مقرر شده است باشگاه نفت از پیگیری این موضوع در مجامع قضایی خودداری کرده و تمام دعواهای فوتبالی با بازیکنان سابق را در مجموعه فوتبال حل‌وفصل کنند.

کشته شدن فوتبالیست‌ نیجریه‌ای بر اثر اصابت گلوله
فوتبالیست نیجریه‌ای که در یک باشگاه لیگ برتری در نیجریه بازی می‌کرد، روز دوشنبه بر اثر اصابت گلوله جانش را از دست داد. ایزو جوزف 24 ساله که در باشگاه Shooting stars توپ می‌زد، برای خرید به فروشگاه رفته بود که تعدادی از افراد مسلح وارد آنجا شدند. این افراد به جوزف حمله و به او شلیک کردند و او را به قتل رساندند. مدیرعامل باشگاه Shooting stars در مصاحبه باESPN اعلام کرد: روز ناراحت‌کننده‌ای برای ما بود. او فوتبالیست جوانی بود و ما بسیار ناراحت هستیم. دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است و گیج شدیم. بعضی‌ها می‌گویند نیروهای مسلح نیجریه این گلوله را شلیک کرده اند. ایزو جوزف برای تعطیلات به شهر خود رفته بود که این حادثه برای او پیش آمد. هنوز جزئیات این حادثه و دلیل آن مشخص نشده است.

موضع وزارت ورزش درباره ممنوعیت حضور بانوان خبرنگار
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش گفت‌: دلیل اینکه خبرنگاران خانم برای دیدار دوستانه ایران و روسیه وارد سالن نشدند، سیاست فدراسیون فوتبال بوده است و وزارتخانه نقشی در آن نداشته است. رباب شهریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار فوتسال ایران و روسیه و ممنوعیت حضور خبرنگاران خانم برای پوشش این بازی، گفت‌: اینکه خبرنگاران خانم برای پوشش رسانه‌ای این دیدار وارد سالن نشدند سیاست فدراسیون فوتبال بوده است و به دلیل اینکه نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در آن زمان در ایران حضور نداشت، نتوانستم دلیل این سیاست را از او بپرسم. به هر حال این تصمیم خود فدراسیون بوده و وزارت ورزش  و جوانان نقشی در آن نداشته است. شهریان در ادامه درباره وضعیت ملی‌پوشان بسکتبال بانوان گفت‌: ما همچنان پیگیر این موضوع و برای تدارک دیدارهای دوستانه در حال رایزنی هستیم و دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

واکنش سوری‌ها به یک شایعه قبل از دیدار برابر ایران
مدیر تیم‌ملی فوتبال سوریه قبل از دیدار برابر ایران و در واکنش به یک شایعه تاکید کرد هیچ تغییری در تیم‌ملی این کشور ایجاد نخواهد شد. او گفت این تیم قبل از دیدار برابر ایران یک دیدار دوستانه با یک تیم عربی برگزار خواهد کرد. به نقل از سایت کره، تیم‌ملی فوتبال سوریه از 4 بازی خود در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه 4 امتیاز کسب کرده و این شانس را دارد حتی جواز صعود به جام‌جهانی را هم به دست آورد. سوریه در بازی پنجم خود باید به مصاف تیم‌ملی فوتبال ایران صدرنشین گروه برود. بعد از شکست سوریه برابر قطر خبرهای زیادی درباره تغییر و تحولی بزرگ در این تیم برای دیدار حساس برابر ایران به وجود آمد که این مساله با واکنش مدیر ورزشی آنها مواجه شد. موفق فتح‌الله، مدیر تیم‌ملی فوتبال سوریه در این باره گفت: بعد از دیدار برابر قطر شایعات زیادی به گوش رسید. بعضی در صفحات مجازی نوشتند ما به دنبال تغییرات اساسی قبل از دیدار برابر ایران هستیم و باید بگویم چنین چیزی صحت ندارد. او ادامه داد: ایمن الحکیم، سرمربی تیم‌ملی فوتبال سوریه بزودی جلسه‌ای با مسؤولان فدراسیون خواهد داشت تا درباره اردوی آمادگی تیم قبل از دیدار برابر ایران صحبت کند. از هواداران خود می‌خواهیم به دنبال شایعه‌پراکنی نباشند.


Page Generated in 0/0074 sec