printlogo


کد خبر: 166237تاریخ: 1395/7/29 00:00
اخبار

علی دایی: وزیر ورزش 3 سال دیر استعفا کرد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره استعفای وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد او گفت: مشکلاتی که در ورزش به وجود آمد نشانگر عملکرد ایشان است. فکر می‌کنم ایشان 3 سال دیر استعفا کرد. علی دایی درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: نتایج ایشان را می‌توان از عملکرد ورزش در المپیک فهمید. مشکلاتی که در ورزش به وجود آمد نشانگر عملکرد ایشان است. فکر کنم وزیر 3 سال دیر استعفا کرد. سرمربی نفت همچنین در رابطه با غیبت بوعذار گفت: او 2 هفته به دلیل مشکلی که برای پدرش به وجود آمد غایب بود اما بدون اجازه به جای 2 روز 2 هفته در تمرینات غایب بود. ما هم او را در اختیار باشگاه قرار دادیم.

با مثبت اعلام شدن دوپینگ وزنه‌بردار روس
مدال برنز کیانوش رستمی در المپیک لندن به نقره تبدیل شد
کمیته بین‌المللی المپیک از مثبت بودن آزمایش دوپینگ 2 ورزشکار روسیه و اوکراین در بازی‌های المپیک لندن خبر داد. این کمیته پس از نشستی که روز سه‌شنبه برگزار کرد مثبت بودن دوپینگ وزنه‌بردار روس و پرتابگر اوکراینی را تایید کرد و مدال‌های آنها در بازی‌های المپیک لندن را پس گرفت. براساس اعلام کمیته بین‌المللی المپیک «آپتی آخادوف» وزنه‌بردار روس در دسته ۸۵ کیلوگرم که به مدال نقره دست پیدا کرده بود با مثبت شدن دوپینگش، مدال خود را از دست‌رفته دید. به دنبال این اتفاق کیانوش رستمی، وزنه‌بردار کشورمان که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ به مدال برنز رسیده بود به مدال نقره دست پیدا خواهد کرد و وزنه‌بردار مصری هم که مقام چهارم را کسب کرده بود به برنز خواهد رسید. این وزنه‌بردار ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا دست پیدا کرد.

هاشمی‌طبا: دانشگاهیان می‌گفتند از گودرزی راضی نیستند
رئیس سابق سازمان تربیت بدنی می‌گوید گودرزی نتوانست به عنوان چهره دانشگاهی انتظارات را برآورده کند. سیدمصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با شفقنا ورزشی، درباره استعفای محمود گودرزی گفت: استعفا از وزارت ورزش تصمیم شخص او بوده است و  باید در این‌باره پاسخگو باشد. شاید شرایط برای او فراهم نبوده که تصمیم به این کار گرفت اما در نهایت خودش پاسخگو است. رئیس سابق سازمان تربیت بدنی درباره عملکرد گودرزی تصریح کرد: فکر می‌کنم انتظاراتی که از او بود در این مدت برآورده نشد. بسیاری انتظار داشتند آقای گودرزی به عنوان یک فرد دانشگاهی عملکرد بهتری داشته باشد اما بسیاری از دانشگاهیان به من گفتند آقای گودرزی نتوانست انتظاراتی را که از یک چهره دانشگاهی وجود داشت برآورده کند.

 یک لیدر مدیر اجرایی استقلال را کتک زد!
در تمرین دیروز تیم فوتبال استقلال یکی از لیدرها به دلیل غیبت خود در سفر به مشهد مدیر اجرایی این تیم را کتک زد. تمرین دیروز تیم فوتبال استقلال درحالی برگزار شد که اواسط تمرین اتفاق عجیبی رخ داد. درحالی که 2 میهمان سینمایی و فوتسالی در تمرین حضور داشتند یکی از لیدرهای تیم استقلال مدیر اجرایی این تیم را مورد ضرب و شتم قرار داد. ماجرا از این قرار بود که ظاهرا یکی از مشوقان استقلال از اینکه بقیه اعضای این کمیته را در سفر به مشهد همراهی نکرده ناراحت بود و به همین علت به مدیر اجرایی استقلال اعتراض کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند و این صحنه را به چشم دیدند.

مارچلو لیپی در تهران
سرمربی نامدار ایتالیایی با تیم‌ملی چین به توافق رسید تا جانشین ژائو هانگبو در تیم‌ملی چین شود. ‌به نقل از روزنامه‌ چاینا دیلی، مارچلو لیپی، سرمربی ایتالیایی که در سال ۲۰۰۶ قهرمانی در جام‌جهانی با تیم‌ملی فوتبال ایتالیا را تجربه کرد، بعد از حضور در چند باشگاه چینی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با گوانگجو مدتی است بدون تیم است. تیم‌ملی چین که نتایج ضعیفی را در انتخابی جام‌جهانی کسب کرده است برای اینکه حداقل بتواند به پلی‌آف جام‌جهانی برسد، بعد از شکست برابر ازبکستان، ژائو هانگبو را از سمت خود کنار گذاشت. مسؤولان فدراسیون فوتبال چین که به دنبال جذب یک مربی نامدار بودند، مذاکرات موفقیت‌آمیزی را با مارچلو لیپی داشتند و با این مربی برای نشستن روی نیمکت چین به توافق دست یافتند. البته هنوز امضای قرارداد لیپی با سران فوتبال چین باقی‌ مانده که قرار است بزودی انجام شود تا این مربی برای بازی با قطر روی نیمکت اژدهای زرد بنشیند.


Page Generated in 0/0051 sec