printlogo


کد خبر: 166280تاریخ: 1395/7/29 00:00
کوتاه و گویا

  سیدتقی کمالی، مدیر کمیته کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی دانش دیجیتال از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های سخنرانی و تعاملی در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد.
  به گفته محمد بنی‌حسن، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران، به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان، مراسم پرده‌خوانی در ایستگاه‌های مترو آغاز شده و این نمایش در ایستگاه‌های منتخب ادامه دارد.
  چهارمین برنامه کتابخوانی دسته‌جمعی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور مهدی رجبی، نویسنده کودک و نوجوان و با معرفی و خوانش کتاب این نویسنده به نام «کنسرو غول» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار ‌شد.
   محمدحسین پناهی، مشاور شهردار منطقه 6 با اشاره به افزایش همکاری‌های شهرداری تهران با مرکز آمار ایران در بحث  سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 گفت: تمام سرای محلات و تیم‌های شهرداری در ستاد مرکزی با گذراندن کلاس‌های آموزشی و توجیهی آماده خدمت‌رسانی در این زمینه هستند.
  مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه3 با اشاره به برپایی ایستگاه مشترک فعالیت بدنی در بوستان‌های سئول، ملت، آب و آتش و ورزشگاه شهید کشوری بیان داشت: ورزش به عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به صورت عام و نیز به عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.
  جعفر میرزایی، معاون امور شهری منطقه22 با اشاره به راه‌اندازی نخستین سوپرمارکت سبز منطقه 22 اظهار داشت: این سوپرمارکت با هدف مشارکت شهروندان در استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای و تجزیه‌پذیر با شعار نه به کیسه‌های نایلونی در محله قائم، طی یک اقدام داوطلبانه از سوی شهروندان  و با همکاری واحد محیط زیست منطقه راه‌اندازی شد.
  محمدرضا معماریان، رئیس مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زیرزمینی در تمام دنیا دارای مخاطرات خاص خود است، تصریح کرد: شهرداری تهران ضمن تقبل هزینه‌های مضاعف در اجرای تونل‌های مترو، از طریق اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیدات لازم از جمله استفاده از تکنیک‌های متعدد نگهداری خاک دیواره تونل، با نیروی ناشی از حرکت خاک روباره مقابله کرده است.
  سیدرضا تربت‌جو، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 از ترسیم خط‌کشی ایستگاه‌های اتوبوس سطح محدوده خبر داد و افزود: در این طرح ایستگاه‌هایی که فاقد خط‌کشی لازم بودند به منظور تعیین محدوده ایستگاه و همچنین رفاه حال مسافران و جلوگیری از پارک‌های غیرمجاز وسایط نقلیه شخصی خط‌کشی شد.
  مصطفی احدی، مدیر بازرسی منطقه 16 با اشاره به دستورالعمل ابلاغی طرح نگهداشت شهر، نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل را جزو اولویت‌های اصلی اداره بازرسی و سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ اعلام کرد.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به رضایت هیأت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی از اقدامات  شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بسته‌های تشویقی تدوین شده برای محلات فرسوده شهر تهران با استقبال شهروندان همراه بوده و  عاملی برای سرعت‌بخشی به روند نوسازی در این شهر شده است.


Page Generated in 0/0046 sec