printlogo


کد خبر: 166345تاریخ: 1395/8/1 00:00
اخبار

پروین واسطه رفع کدورت کی‌روش و برانکو می‌شود؟
 مدیر تیم‌ملی فوتبال ایران تاکید کرد کی‌روش و برانکو با هم قهر نبودند اما کدورتی وجود داشت که برطرف خواهد شد. مدت‌هاست کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای با هم ندارند و هر ازچندگاهی در مصاحبه‌های‌شان به هم کنایه می‌زنند. همین اتفاق این شائبه را به وجود آورده که این دو با هم قهر هستند و اختلافات عمیقی دارند اما افشین پیروانی قهر بودن این دو را رد کرد و گفت: به خاطر ساختمان ایفمارک مسائلی بین این دو مطرح شد اما با هم قهر نیستند. وی درباره اینکه آیا قرار است علی پروین واسطه آشتی این دو شود، گفت: آقای پروین محبت می‌کنند اما همانطور که عرض کردم این دو با هم قهر نیستند اما بزودی اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

منچستریونایتد با ۴ گل فنرباغچه را شکست داد
تیم فوتبال منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا برابر فنرباغچه به بردی پرگل دست یافت. در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا پنجشنبه‌شب تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف فنرباغچه ترکیه رفت و این تیم را ۴ بر یک در هم شکست. برای شیاطین سرخ در این بازی پل  پوگبا (۳۱ - پنالتی و ۴۶)، آنتونی مارسیال (۳۴ - پنالتی) و جسی لینگارد (۴۸) گلزنی کردند. رابین فن‌پرسی (۸۳) هم تنها گل فنرباغچه را به ثمر رساند. فن‌پرسی قبل از بازی بشدت از سوی هواداران یونایتد تشویق شد و زمانی که دروازه منچستریونایتد را باز کرد به خوشحالی نپرداخت تا هواداران منچستریونایتد هم به پاس قدرشناسی از مهاجم سال‌های قبل تیم خود ایستاده او را تشویق کنند.

ایران قهرمان سپک تاکرای جهان شد
تیم‌ملی سپک تاکرای مردان ایران در بخش دبل توانست قهرمان مسابقات جهانی در تایلند شود. به گزارش ایسنا، در ادامه سی‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بانکوک تایلند تیم‌ملی سپک تاکرای دبل مردان ایران در فینال توانست تیم کامبوج را با حساب 2 بر صفر شکست دهد و قهرمان شود. ملی‌پوشان ایران با نتایج ۲۲ بر۲۱ و۲۱ بر ۸ حریف خود را شکست دادند. تیم ایران در مرحله نیمه‌نهایی 2  بر صفر آلمان را شکست داده بود. عمان، استرالیا و پاکستان دیگر تیم‌هایی بودند که ایران برای رسیدن به فینال آنها را شکست داده بود. تیم ایران در این رقابت‌ها تاکنون صاحب یک مدال طلا در بخش رگو مردان و یک برنز در بخش هوپ تاکرا شده بود و این سومین مدال ایران به شمار می‌رود.

بسکتبال دانشجویان ایران با برتری بر آمریکا شگفتی‌ساز شد
دومین دیدار تیم بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان ایران (دانشگاه پیام نور) در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان با برتری برابر نماینده آمریکا پیگیری شد. تیم دانشگاه پیام‌نور که به نمایندگی از کشورمان در دومین دوره رقابت‌های بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان جهان در چین حاضر است عصر جمعه به مصاف تیم آمریکا (دانشگاه ایندیانا) رفت و توانست با نتیجه ۲۱ بر۱۵ به برتری دست یابد. تیم ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم آفریقای‌جنوبی رفته بود و این دیدار را هم با نتیجه ۱۶ بر۹ پیروز شده بود. به این ترتیب تیم دانشگاه پیام‌نور نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی دانشجویان ایران با کسب این 2 پیروزی صعود خود را به جمع 8 تیم برتر قطعی کرد. نماینده ایران در سومین دیدار خود در دور مقدماتی به مصاف تیم صربستان می‌رود.

دل‌بوسکه: توجهی به پیشنهاد چینی‌ها نکردم
سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال اسپانیا تایید کرده است وی پیشنهادی پرسود را به بدون اینکه بداند مربوط به یکی از تیم‌های سوپر لیگ چین است یا تیم‌ملی این کشور، سریعاً رد کرده است. «ویسنته دل‌بوسکه» سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال اسپانیا فاش کرده است وی یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی را برای مربیگری در چین نپذیرفته است. این مربی ۶۵ ساله درباره پیشنهادی که به وی شد، گفت: می‌توانستم قبول کنم در ازای دریافت ۱۰ میلیون یورو به چین بروم اما مطمئن نبودم این پیشنهاد یک باشگاه است یا برای تیم‌ملی این کشور. صادقانه بگویم، خیلی توجهی به آن نکردم. زمانی که رئال‌مادرید را ترک کردم به ترکیه رفتم (سال ۲۰۱۴) و تجربه خیلی خوبی بود ولی اکنون ترک اسپانیا ممکن بود خیلی سخت باشد.


Page Generated in 0/0052 sec