printlogo


کد خبر: 166363تاریخ: 1395/8/1 00:00
کوتاه و گویا

  محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از احداث شصتمین بوستان در این منطقه با هدف افزایش سرانه فضای سبز در محلات کم‌برخوردار خبر داد. همچنین به گفته عبدالحسین مسلمی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به مناسبت هفتمین روز از شهادت امام حسین(ع)، مراسم سوگواری سالار شهیدان در قالب سخنرانی مذهبی، سینه‌زنی و راهپیمایی دسته‌های عزاداری در محوطه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور یکصد و 10 نفر از معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی شهر تهران برگزار شد.
  میکائیل علیپور، قائم مقام شهرداری منطقه 10 از اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت‌کنندگان عوارض معوقه شهرداری تهران و بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض خبر داد. همچنین عباس صمدیان، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2  با اشاره به طرح جمع‌آوری و زنده‌گیری سگ‌های  ولگرد در خیابان‌های سطح منطقه2 ، گفت: با توجه به معضل حضور سگ‌های ولگرد در سطح منطقه و خطراتی که از نظر بهداشتی شهروندان را تهدید می‌کند، به همت  اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 و در راستای طرح آسمان آبی - زمین پاک، طرح جمع‌آوری و زنده‌گیری 40 قلاده سگ ولگرد در خیابان‌های سطح منطقه 2 اجرا شد.
  مهدی علیپور، خزانه‌دار کل و ذی‌حساب جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به خرید ٦ فروند بالگرد جدید برای تقویت ناوگان هوایی امدادی، بیان داشت: تامین هزینه‌های پروازی، تجهیزات یدکی و ملزومات این بالگردها نیاز به تامین اعتبار دارد و در این زمینه مدیران کشوری از ابتدای سال نوید پرداخت بخشی از این اعتبارات را داده‌اند که امیدواریم بزودی محقق شود.
  رضا دباغی، شهردار منطقه 3 تهران در جلسه نظارت دوره‌ای و بازدید مستقیم معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با کارکنان این منطقه، نظارت  را مفید و باعث رشد و پویایی در مجموعه‌های اجرایی عنوان کرد.
  رستم عزیزی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن منطقه 19 از آغاز عملیات میدانی سرشماری نفوس و مسکن با فعالیت 63 مأمور سرشماری در منطقه 19 خبر داد.
  مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دومین همایش فصلی هیات امنای محلات منطقه 9 که با حضور شهردار منطقه و دبیر و جمعی از مدیران ستاد هماهنگی و اجرایی شورایاری‌ها برگزار شد، گفت: شورایاران برای حضور در یک مسجد و یک مدرسه جهت تبیین فعالیت امنای محلات برنامه‌ریزی کنند تا این موضوع در آبان ماه امسال محقق شود.


Page Generated in 0/0048 sec