printlogo


کد خبر: 166466تاریخ: 1395/8/3 00:00
اخبار

تعیین  عوامل«هنگام بیداری»
اطلاعات جدیدی از سریال الف ویژه سیروس مقدم منتشر شد. به گزارش روابط‌عمومی سازمان هنری - رسانه‌ای اوج، این سریال که جدیدترین محصول سازمان هنری - رسانه‌ای اوج است، هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد و کار انتخاب عوامل آن در حال پیگیری است.  بر همین اساس تاکنون نویسنده، طراحی صحنه و لباس، طراحی گریم، فیلمبرداری، تدارکات و... قطعی شده و قرار است عباس بلوندی به‌عنوان طراح صحنه و لباس، پرویز کاظم‌لو به‌عنوان مدیر تدارکات و محمود محمد طائمه در سمت مدیر تولید در این سریال حضور داشته باشند. فرشاد گلسفیدی به‌عنوان مدیر فیلمبرداری و مجید اسکندری نیز به‌عنوان طراح گریم در سریال «هنگام بیداری» حاضر خواهند بود. گفتنی است سریال الف ویژه «هنگام بیداری» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و کارگردانی سیروس مقدم محصول سازمان اوج است که به مقطع تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی‌ها و شخصیت آیت‌الله سید عبدالحسین لاری می‌پردازد و هم‌اکنون در مرحله انتخاب و تعیین عوامل به سر می‌برد.

«دعوتنامه» به تدوین رسید
جدیدترین اثر بلند سینمایی مهرداد فرید وارد مراحل فنی برای حضور در جشنواره فیلم فجر شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد فرید تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت «دعوتنامه» گفت: فیلمبرداری این اثر به پایان رسید و تدوین آن را خودم انجام می‌دهم. درباره بخش صداگذاری و موسیقی نیز مذاکراتی انجام دادیم که هنوز به قطعیت نرسیده است. وی درباره حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود در جشنواره سی‌وچهارم فیلم فجر حضور پیدا می‌‎کنیم. وی با اشاره به ابراز رضایت از روند ساخت «دعوتنامه» اظهار داشت: تا به امروز از عملکرد عوامل و خرجی فیلم راضی هستم و امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان را نیز جلب کنیم. گفتنی است «دعوتنامه» داستان زندگی جیب‌بری را روایت می‌کند که از این روش از زائران حرم امام رضا(ع) امورات خود را می‌گذراند و... از جمله بازیگران این فیلم میترا حجار،شقایق فراهانی و حمیدرضا آذرنگ هستند.

انتخاب داوران همایش «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده»
اعضای هیات داوران و کمیته علمی نخستین همایش بین‌المللی «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده» معرفی شدند.
به گزارش تسنیم، احمد ضابطی‌جهرمی، علیرضا قاسم‌خان، روح‌الله حسینی و شهاب اسفندیاری اعضای هیات داوران و کمیته علمی نخستین همایش بین‌المللی «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده» را تشکیل می‌دهند. سعید توکلیان معاون آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران و فرید فرخنده‌کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران در فرآیند داوری مشارکت دارند. نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه با عنوان «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده» 18 و 19 آبان در حاشیه سی‌وسومین جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

فراخوان هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی
فراخوان هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی برای برگزاری در شهریور ماه ۱۳۹۶ منتشر شد. به گزارش تسنیم، کانون نمایش‌های آیینی و سنتی و انجمن هنرهای نمایشی ایران با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی را به منظور اشاعه زمینه‌های مناسب پژوهشی در بررسی ریشه‌های نمایش ایرانی و نمایش‌های سنتی سایر ملل، حفظ و ثبت میراث کهن نمایشی ایران زمین و بهره‌بردن از این دستاوردها برای بنیان تئاتر، در شهریورماه 1396 برگزار می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0061 sec