printlogo


کد خبر: 166475تاریخ: 1395/8/3 00:00
اخبار

استقلالی‌ها ممنوع‌المصاحبه شدند
سرمربی تیم استقلال اعلام کرد همه عوامل این تیم اعم از بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی حق گفت‌و‌گو با رسانه‌های مختلف را نخواهند داشت. براساس تصمیم علیرضا منصوریان سرمربى استقلال، همه عوامل تیم فوتبال استقلال تهران اعم از کادر فنی و کادر پزشکی تا اطلاع ثانوى مصاحبه‌ای با رسانه‌ها در باب موضوعات استقلال نخواهند داشت. سرمربی استقلال در همین باره اعلام کرد: استقلال در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. ما ٢ مسابقه سخت مقابل فولاد و مس‌کرمان پیش رو داریم. این ٢ مسابقه دارای شرایط خاصی برای ما است و استقلال جهت حفظ روند رو به رشد خود و جلوگیرى از ورود حواشى به تیم و کسب رضایت قلبی ٣٠ میلیون هوادار محبوب خود نیاز به آرامش و تمرکز کامل دارد. به همین دلیل همه عوامل نامبرده تا اطلاع ثانوى از هر گونه مصاحبه‌ای با رسانه‌هاى دیدارى، شنیدارى، مکتوب و شبکه‌هاى مجازى خوددارى کنند.

فرهاد کاظمی از سیاه‌جامگان جدا شد
فرهاد کاظمی به دلیل مشکلات مالی در سیاه‌جامگان از این تیم جدا شد. وجود مشکلات مالی فراوان در سیاه‌جامگان مشهد و ناتوانی مدیران این باشگاه خصوصی در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی باعث شد فرهاد کاظمی از هدایت این تیم کناره‌گیری کند. کاظمی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان عنوان کرده بود که نه‌تنها پولی از این باشگاه دریافت نکرده بلکه برای حل مشکل بازیکنان این تیم مبلغی را هم از جیب خود هزینه کرده است. کاظمی بعد از شروع لیگ پانزدهم به این تیم پیوست و توانست در آخرین روز لیگ برتر سیاه‌جامگان را از سقوط به لیگ دسته یک نجات دهد.

طاهری: بعضی‌ها  قراردادشان فسخ می‌شود
سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقاد از جذب بازیکنان خارجی بی‌کیفیت گفت: گاهی اوقات می‌بینیم به برخی بازیکنان که با ما قرارداد دارند، نیاز نداریم و قراردادشان را فسخ می‌کنیم. علی‌اکبر طاهری که روی خط برنامه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی آمده بود، درباره اقدامات باشگاه پرسپولیس پیرامون اقتصاد مقاومتی صحبت کرد. طاهری در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، چرا باشگاه پرسپولیس مبالغی را برای جذب بازیکنان خارجی هزینه کرده که حتی دقایقی برای این تیم به میدان نرفته‌اند، گفت‌: بحث جذب بازیکن در باشگاه پرسپولیس یک فرآیند دارد. ما طبق نیازهای‌مان که در چه پست‌هایی ضعف داریم، اقدام به جذب بازیکن می‌کنیم. حتی گاهی اوقات می‌بینیم به برخی بازیکنان که با ما قرارداد دارند، نیاز نداریم و قراردادشان را فسخ می‌کنیم.

خداحافظی اینیستا با سال 2016
هافبک بارسلونا به علت آسیب‌دیدگی تا سال 2017 از میادین دور خواهد بود. به نقل از آ.اس، بارسلونا بامداد دیروز در سایت خود اعلام کرد که آندرس اینیستا به دلیل آسیب‌دیدگی زانوی راست نمی‌تواند تا پایان سال 2016 بازی کند. هافبک بارسلونا در دیدار برابر والنسیا در هفته نهم لالیگا با خطای شدید انسو پرس در دقیقه 14 متوقف شد و بشدت آسیب دید، سپس اینیستا با چشمان گریان زمین را ترک کرد و ایوان راکیتیچ جایگزینش شد. ناراحتی هافبک اسپانیایی نشان از دوری طولانی‌مدتش از میادین داشت. پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص شد او 6 تا 8 هفته از میادین دور خواهد بود. یعنی باشگاه بارسلونا برای بازگشت کاپیتان خود باید تا سال جدید صبر کند. اینیستا در این شرایط 10 تا 14 بازی نمی‌تواند آبی‌واناری‌ها را همراهی کند. او در دیدار برابر گرانادا، سویا، مالاگا، رئال سوسیداد، رئال‌مادرید، اوساسونا و اسپانیول در لالیگا، در کوپا دل ری برابر ارکولس و در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی، مونشن گلادباخ و سلتیک بازی نخواهد کرد. همچنین در 2 بازی ملی حضور نخواهد داشت.

رئال آماده جذب دیبالا
باشگاه رئال‌مادرید برای جذب مهاجم آرژانتینی یووه در سال ۲۰۱۸ آماده پرداخت مبلغی نجومی است. بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید با توجه به اینکه قبل از رفتن پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی به یووه به دنبال جذب او بود، بار دیگر وارد عمل شده است تا این مهاجم آینده‌دار را به سانتیاگو برنابئو بیاورد. سایت فوتبال ایتالیا به نقل از رسانه‌های اسپانیا نوشت: باشگاه رئال‌مادرید آماده است 100 میلیون یورو در سال 2018 برای جذب پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یووه پرداخت کند.


Page Generated in 0/0063 sec