printlogo


کد خبر: 166505تاریخ: 1395/8/4 00:00
اخبار

روحانی پاسخگوی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان باشد
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: حال که آقای فانی دیگر برای استیضاح به مجلس نمی‌آید پاسخگوی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان خود رئیس‌جمهور خواهد بود. اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در زمان مسؤولیت آقای فانی صورت گرفته است منطقی این بود که خود او پاسخگوی این تخلف باشد. وی با اشاره به اینکه بنا بود فانی در جلسه استیضاح به سوالات درباره اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخ گوید، اظهار داشت: حال که آقای فانی دیگر برای استیضاح به مجلس نمی‌آید پاسخگوی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان خود رئیس‌جمهور خواهد بود. عباسی گفت: هر چند وزیر جدید می‌تواند عنوان کند این اختلاس در زمان مسؤولیت من صورت نگرفته است اما خود آقای دکتر روحانی باید پاسخگوی مسائل و مشکلاتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمده است باشد.

کنایه جلیلی به روحانی درباره باغ گلابی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی عجولانه گفته می‌شد هر روز تاخیر در اجرای توافق 170 میلیون دلار برای کشور ضرر دارد اما امروز برای عایدی این عجله دعوت به صبر می‌شود. سعید جلیلی در دانشگاه شهید رجایی اظهار داشت: اینکه امروز می‌گویند سراسیمگی در اداره کشور غلط است و نباید وعده‌های شتابزده داد امری مبارک است. پرهیز از شتابزدگی امری مبارک است به شرطی که ما را به وعده‌های سراب رهنمون نکند. جلیلی با بیان اینکه صبر در بستر حقیقت و حفظ حقوق مردم شما را به دیپلماسی صبورانه و نه عجولانه راهنمایی می‌کند، گفت: امروز مردم ما میوه شیرین امنیت را با همه وجود لمس می‌کنند چون ثمره صبر بر تحریم‌ها در دفاع‌مقدس بود نه صبر در انتظار برای تغییر رفتار دشمن! وی ادامه داد: چرا برد برای دشمن باید فوری، قطعی و کامل باشد و برای ما احتمالی، ناقص و موکول به آینده شود؟ دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی کشورمان افزود: طوری از برد - برد صحبت می‌شد که انگار مشابه برد دشمنان هم نصیب ما خواهد شد ولی کم‌کم آشکار شد که برد آنها فوری، قطعی و کامل و برد ما موکول به اما و اگرهاست. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر صبر با کناره گرفتن از حق و نادیده گرفتن حقوق ملت باشد میوه آن سراب است. صبری نتیجه دارد که در بستر حقیقت باشد نه در سراب. صبر اگر همراه حق باشد می‌تواند مانع خسران شود.

مدافعان حرم نقش بسزایی در حفظ امنیت ایران دارند
رئیس مجلس گفت: خون شهدا و حضور مدافعان حرم، ایران را با وجود حضور دشمنان در اطراف کشور، در منطقه امن کرده است. علی لاریجانی شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده شهید قاسم غریب،‌ اظهار کرد: افرادی که برای حمایت و دفاع از انقلاب و حریم اهل بیت (علیهم‌السلام) به خارج از کشور می‌روند نقش بسزایی در تداوم انقلاب و سرنوشت ایران دارند. وی افزود: با دشمن‌هایی که در اطراف ایران وجود دارد، بویژه جریان‌های تروریستی و تکفیری موجود در منطقه، کشور ما به خاطر خون شهدا امن است.

تغییر فرمانداران در استان تهران کلید خورد
با وجود زمان 6 ماهه تا برگزاری 2 انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تغییر فرمانداران در استان تهران کلید خورد. به گزارش فارس، در تازه‌ترین جابه‌جایی، سیدمهدی محمدی، معاون سیاسی سابق فرمانداری شهرستان شهریار طی حکمی از سوی هاشمی استاندار تهران به عنوان فرماندار جدید شهرستان قدس منصوب شد. پیش از این محسن ضرغام مسؤولیت فرمانداری شهرستان قدس را برعهده داشت. گفتنی است، پس از برگزاری 2 انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شاهد تغییراتی در سطح فرمانداران استان تهران بودیم به طوری که با احکام جداگانه‌ای فرمانداران شهرستان قدس، رباط کریم و ورامین تغییر یافتند و این جابه‌جایی دومین تغییر در شهرستان قدس بعد از انتخابات 94 به شمار می‌رود.
 


Page Generated in 0/0054 sec