printlogo


کد خبر: 166511تاریخ: 1395/8/4 00:00
سرخط خبر

 محمد خوانساری، رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: ضد بدافزار بومی «پادویش» گواهی ارزیابی امنیت گرفت.
 فروش رنوی فرانسه به ایران در شهریور به ۱۲۵۰۰ دستگاه رسید که نسبت شهریور پارسال رشد ۱۲۷ درصدی داشته است.
 مقایسه نرخ توافق‌شده بلیت پرواز عتبات عالیات برای اربعین امسال با نرخ‌های سال گذشته نشان می‌دهد قیمت پرواز به نجف و بغداد تا ۳۰درصد گران شده است.
 در نیمه نخست امسال ۲۲۱ هزار و ۷۶۴ تن انواع میوه به ارزش ۸۵ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۶۷ دلار صادر شد که از نظر وزنی 9/178 درصد و از نظر ارزشی 6/71 درصد نسبت پارسال افزایش یافته است.
 در نیمه نخست امسال ۵۷۹ کیلوگرم خاویار به ارزش یک‌میلیون و ۳۸۷ هزار و ۹۷۸ دلار به ۱۲ کشور مختلف صادر شده که از نظر وزنی 5/18 درصد کاهش یافته اما از نظر ارزشی 8/21 درصد افزایش داشته است. بر این اساس هر کیلوگرم خاویار صادراتی ۲۳۹۷ دلار برابر 8 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت داشت.
 شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات دیروز با افزایش 198 واحدی به رقم 78 هزار و 568 واحد رسید.
 براساس قانون اصلاح مواد ٣، ٦ و ٢٤ اصل ٤٤ دولت می‌تواند از طریق سازمان‌های ‌توسعه‌‎ای پس از فراخوان عمومی از سوی وزارتخانه یا شرکت مادرتخصصی ذی‌ربط و احراز عدم تمایل بخش‌های غیردولتی برای سرمایه‌‎گذاری بدون مشارکت دولت، در طرح‌های اقتصادی موضوع فعالیت‌های گروه یک ماده ٢ این قانون در مناطق کمترتوسعه‌ یافته یا در صنایع پیشرفته با فناوری بالا یا صنایع خطرپذیر در همه مناطق کشور به سرمایه‌‌گذاری مشترک با بخش‌های غیردولتی اقدام کند.
 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تاسیس ۶ شرکت هواپیمایی و ۲ شرکت هلی‌کوپتری خبر داد و گفت: این شرکت‌ها هنوز مجوز فعالیت نگرفته‌اند.
 


Page Generated in 0/0065 sec