printlogo


کد خبر: 166518تاریخ: 1395/8/4 00:00
کوتاه و گویا

  علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تلاش شهرداری تهران در زمینه ورزش اظهار داشت: از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران طی 10 سال گذشته، 32 پروژه ورزشی و تفریحی در سطح شهر تهران احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
  حسین دلشاد، دبیر علمی کنگره بین‌المللی بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم در آستانه برگزاری این کنگره اظهار داشت:
۵ تا ۶ میلیون نفر در کشور مبتلا به دیابت هستند و به همین میزان نیز از ابتلای خود به دیابت خبر ندارند و شیوع چاقی در میان کودکان ایرانی نیز در حال افزایش است.
  فریدون عزیزی، رئیس پژوهشکده علوم غدد درون‎ریز و متابولیسم، با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای مصرف نمک یددار در کشور، گفت: خوشبختانه کمبود ید در ایران مرتفع شده است.
  دومین نمایشگاه عکس عاشورایی با عنوان «سوگ» جمعه 7 آبان‌ماه از ساعت 16 در گالری ملک‌الشعرای باغ‌موزه قصر گشایش می‌یابد.
  به گفته امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 10، در راستای کاهش استفاده از کودهای شیمیایی،  طرح پژوهشی «بررسی اثر سطوح متفاوت قارچ تریکودرما و بسترهای گوناگون کودی روی صفات مورفولوژیکی گیاه» در دست اجراست.
  حمید محسنی، شهردار منطقه 9 از اجرای هفتمین دوره طرح گوهر رحمت با محوریت دختران دانش‌آموز به عنوان سفیران فرهنگ و حجاب خبر داد.
  علی‌اصغر عین‌القضات، مشاور شهردار تهران در امور توان‌یابان؛ از اجرای برنامه‌های مدیریت شهری با هدف دسترس‌پذیر کردن شهر برای تردد معلولان بدون نیاز به کمک دیگران خبر داد.
  به گفته مجید نوائیان، مدیر موزه دارآباد، دیورامای آفریقایی با تکمیل تاکسیدرمی تمام بدن زرافه و با بهره‌گیری از تعدادی حیوانات تاکسیدرمی‌شده این قاره در سالن گیاهشناسی موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد- ساخته شد.


Page Generated in 0/0051 sec