printlogo


کد خبر: 166532تاریخ: 1395/8/4 00:00
اخبار

رونمایی از کتاب نفیس «اربعین»
کتاب نفیس «اربعین» شامل تصاویری از 3 سال برگزاری آیین راهپیمایی اربعین رونمایی خواهد شد. به گزارش مهر، کتاب نفیس «اربعین» مجموعه‌ای از عکس‌های سعید ازناوه و محصول 3 سال متوالی عکاسی حرفه‌ای وی از مراسم شکوهمند راهپیمایی زیارت اربعین است. مراسم رونمایی این کتاب با حضور جمعی از فرهیختگان و ارادتمندان سالار شهیدان روز جمعه ٧ آبان ١٣٩٥ ساعت ١٨:٣٠ تا ٢٠:٣٠ در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) توسط انتشارات امام رئوف و انتشارات نگار رونمایی و عرضه خواهد شد.

آغاز اکران انیمیشن «ناسور» در 5 پردیس سینمایی
اکران عمومی انیمیشن عاشورایی «ناسور» در سانس‌های صبح 5 پردیس سینمایی همزمان با پخش تیزرهای این اثر از صداوسیما آغاز شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند با موضوعی عاشورایی در ماه‌‌های محرم و صفر اکران شده است. این اثر در سانس‌های صبح و ویژه مدارس در پردیس‌های سینمایی کورش، آزادی، جوان، المپیک، شکوفه و فرهنگسرای بهمن روی پرده می‌رود. «ناسور» همچنین بتازگی اکران خود در عراق را آغاز کرده و طبق برنامه‌ریزی‌ها بزودی در سینماهای آمریکا و کانادا به نمایش در می‌آید.

آغاز پخش اینترنتی شبکه ماهواره‌ای «هدهد»
شبکه جهانی هدهد نخستین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت‌الله سیستانی مدظله‌العالی راه‌اندازی شده است. به گزارش «نسیم آنلاین»، شبکه هدهد در این چند سال تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ‌های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته و در این راستا هر ساله به تعداد تولیدات خود افزوده است.

انتشار عکس‌های «میشل ستبون» از انقلاب اسلامی ایران
مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس گفت: کتاب مجموعه عکس‌های «میشل ستبون» از انقلاب اسلامی ایران بزودی به چاپ می‌رسد. به گزارش فارس، سیدعباس میرهاشمی اظهار داشت: مجموعه عکس‌های «میشل ستبون» از انقلاب اسلامی ایران در 336 صفحه و با بیش از 250 قطعه عکس بزودی به چاپ می‌رسد. وی ادامه داد: این عکس‌ها شامل رویدادهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مانند راهپیمایی‌ها، درگیری نظامیان با مردم، آموزش نظامی مردم، سخنرانی‌ها، تبعید امام‌خمینی(ره) به پاریس، بازگشت امام به ایران و اتفاق‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که به صورت رنگی و سیاه و سفید جمع‌آوری شده و در قطع رحلی منتشر می‌شود. مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس با بیان اینکه شرح عکس‌ها به 2 زبان فارسی و انگلیسی است، یادآور شد: این کتاب نخستین مجموعه آثار عکاس خارجی با موضوع انقلاب اسلامی ایران است که در کشور به چاپ می‌رسد.

طالب‌زاده:
دشوارترین مرحله «عصر» انتخاب سوژه است
نادر طالب‌زاده گفت: معتقدم دشوارترین بخش ساخت برنامه‌هایی نظیر «عصر»، تعیین سوژه است و همیشه در کلاس‌های فیلمسازی به شاگردانم می‌گویم قبل از یادگیری فن،‌ باید بدانید می‌خواهید درباره چه موضوعی صحبت کنید و برای چه چیزی باید مدت‌ها زمان بگذارید.
به گزارش فارس، این کارشناس و کارگردان سینما افزود: نیمی از سوژه‌ها از دغدغه شخصی‌ام آمده است. مابقی را از مشاوره با دوستانم و آنچه که این روزها در رسانه‌ها مطرح می‌شود و به عبارتی سوژه‌های روز است پیدا می‌کنیم. برخی اعضای اتاق فکرمان باید به چندین زبان زنده دنیا تسلط داشته باشند و بتوانند مقاله‌ها را به غیر از زبان فارسی،‌ به 2 زبان زنده دنیا بخوانند که این برای ما خیلی مهم است. ما با همین گروهی که «عصر» را کار می‌کنیم در برنامه «راز» نیز همکاری داشتیم.


Page Generated in 0/0061 sec