printlogo


کد خبر: 166537تاریخ: 1395/8/4 00:00
نگرانی شدید دوستان وزیر سابق در استقلال و پرسپولیس
تغییرات در سرخابی

رفتن وزیر ورزش قطعا تبعات بدی را برای دوستان نزدیکش دارد، بویژه که این دوستان حالا مناصب بزرگی را به لطف این  رابطه دارند. علی‌اکبر طاهری پیرو همین موضوع بشدت به تکاپو افتاده تا جایگاهش را حفظ کند. شاید نزدیک‌ترین افراد به محمود گودرزی هم تصورش را نمی‌کردند او در این مقطع مجبور به خروج از کابینه شود. وزیر ورزش برای اصلاح دولت مجبور به خروج شد و قطعا اگر سلطانی‌فر به عنوان وزیر جدید ورزش از بهارستان رای اعتماد بگیرد، آنگاه دوستان وزیر سابق جایگاه خود را متزلزل خواهند دید. در این بین عنوان شده وزیر پیشنهادی برای پیش بردن برنامه‌ها قصد تغییرات وسیع در معاونانش را دارد؛ جایی که چشم و گوش او به حساب می‌آید. یکی از خبرگزاری‌ها روز گذشته در گزارشی مدعی این تغییرات شد اما سلطانی‌فر برای آرام نگه داشتن وضعیت وزارتخانه فعلا همه چیز را تکذیب می‌کند اما اگر قرار بود با همین معاونان وزارتخانه اداره شود آن وقت چه نیازی به تعویض گودرزی بود؟
اما سوای پست معاونان، یکی از مناصب دیگر که به لطف نزدیکی با وزیر مورد چینش واقع شد اعضای هیات مدیره‌های سرخابی‌هاست؛ جایی که به وضوح می‌شود در آن دوستان نزدیک وزیر ورزش را دید.
علی‌اکبر طاهری که نزدیک به یک سال و نیم است به عنوان سرپرست، کارهای مدیرعاملی پرسپولیس را انجام می‌دهد این روزها بسیار از آینده‌اش نگران است. او همه تلاشش را انجام می‌دهد تا همچنان در باشگاه پرسپولیس باقی بماند اما چون دیگر دوست قدیمی او وزیر ورزش نیست هیچ ضمانتی در این باره وجود ندارد. شهاب جهانیان که از اعضای مهم هیات مدیره استقلال به شمار می‌رود چنین روندی را پشت سر می‌گذارد. او دیگر قدرت گذشته را ندارد و از این رو طی یک هفته اخیر کمتر در رسانه‌ها ظاهر شده است. حالا باید دید سلطانی‌فر آیا به این گزینه‌ها اعتماد می‌کند یا تغییرات را خیلی سریع آغاز می‌کند.  شاید تعویض معاونان هزینه زیادی داشته باشد اما عوض کردن اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها چندان نه.
 


Page Generated in 0/0059 sec